Gjest Døden frister litt, men ikke så mye Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Litt skummelt... 0 Siter
Gjest i infidel Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Ja, det kan den. det kan alle antipsykotika. Men det er ikke mye større sjangse enn att du vinner 7 rette i lotto til lørdag. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Det er utrolig hvor ofte en er i situasjoner der plutselig død er aktuelt. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Ja. Men det er ekstremt, og da mener jeg ekstremt, liten kjangse for dette. Kjangsen for å dø plutselig av noe annet er vel så stor. I det hele tatt en side ved livet vi må forholde oss til, men prøve å ikke forgå av angst for. 0 Siter
Gjest profile Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Ja, det kan den. det kan alle antipsykotika. Men det er ikke mye større sjangse enn att du vinner 7 rette i lotto til lørdag. På hvilken måte da? 0 Siter
Gjest skjebnesvangert Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 På hvilken måte da? det er da enkelt,sjansen for å omkomne i trafikken er ennå større 0 Siter
Gjest profile Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 det er da enkelt,sjansen for å omkomne i trafikken er ennå større Det jeg lurte på hvar på hvilken måte Abilify eller andre antipsykotika kan være dødelige i vanlige doser? Hva er det fysiologisk som skjer, allergiske reaksjoner eller noe slikt? 0 Siter
Gjest i infidel Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Det jeg lurte på hvar på hvilken måte Abilify eller andre antipsykotika kan være dødelige i vanlige doser? Hva er det fysiologisk som skjer, allergiske reaksjoner eller noe slikt? Malignt nevroleptika syndrom er det som kan drepe. Det er en skjelden, men svært alvorlig sykdom. Man får sterk feber og blir veldig stiv tror jeg. Men dette er skjeldent. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.