Gå til innhold

Kan Abilify gi en plutselig død?

Gjest Døden frister litt, men ikke så mye

Anbefalte innlegg

Gjest Døden frister litt, men ikke så mye
Skrevet

Litt skummelt...

Videoannonse
Annonse
Gjest i infidel
Skrevet

Ja, det kan den. det kan alle antipsykotika. Men det er ikke mye større sjangse enn att du vinner 7 rette i lotto til lørdag.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er utrolig hvor ofte en er i situasjoner der plutselig død er aktuelt.

Gjest Nerda
Skrevet

Ja.

Men det er ekstremt, og da mener jeg ekstremt, liten kjangse for dette. Kjangsen for å dø plutselig av noe annet er vel så stor. I det hele tatt en side ved livet vi må forholde oss til, men prøve å ikke forgå av angst for.

Gjest profile
Skrevet

Ja, det kan den. det kan alle antipsykotika. Men det er ikke mye større sjangse enn att du vinner 7 rette i lotto til lørdag.

På hvilken måte da?

Gjest skjebnesvangert
Skrevet

På hvilken måte da?

det er da enkelt,sjansen for å omkomne i trafikken er ennå større

Gjest profile
Skrevet

det er da enkelt,sjansen for å omkomne i trafikken er ennå større

Det jeg lurte på hvar på hvilken måte Abilify eller andre antipsykotika kan være dødelige i vanlige doser? Hva er det fysiologisk som skjer, allergiske reaksjoner eller noe slikt?

Gjest i infidel
Skrevet

Det jeg lurte på hvar på hvilken måte Abilify eller andre antipsykotika kan være dødelige i vanlige doser? Hva er det fysiologisk som skjer, allergiske reaksjoner eller noe slikt?

Malignt nevroleptika syndrom er det som kan drepe. Det er en skjelden, men svært alvorlig sykdom. Man får sterk feber og blir veldig stiv tror jeg. Men dette er skjeldent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...