morsan Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Men slår du opp i synonymordboka på "spesiell" antar jeg du ikke finner alternativet pen"!! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23260873 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Man betaler for merket, men støvlettene var grusomme ;-/ 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Ordboka sier: '' spesiel'l adj -elt, -e (gj ty. fra fr special, av lat. species 'slag') særskilt, bestemt, særegen ha s-e anlegg for noe / en s- anledning / han er noe s- / boka er for s- til å vekke allmenn interesse behandler et for snevert emne / adv: spesielt vil jeg understreke'' Jeg vil si at en bør ha en særegen smak for å digge slike støvletter. 0 Siter
Axcia Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Et alternativ i skogarderoben til curlingguttas damer ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Skrevet 8. juli 2010 Et alternativ i skogarderoben til curlingguttas damer ;-) Sant nok, men neppe egnet på isen! -) 0 Siter
ariadne Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Sånne har jeg. Det verste er at du kler dem! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.