Gå til innhold

Glad ja!

Gjest glad og fornøyd!

Anbefalte innlegg

Gjest glad og fornøyd!
Skrevet

Jeg vil bare si at jeg må være omgitt av veldig snille folk! Mannen min reiser mye i jobben sin (typisk reiser på jobb midt i halvferdig utbygging i heimen *sukk*), og jeg er hjemme med flere små unger. Her har far, svigerfar og svoger steppet inn å langt på vei fullført et stort utendørs prosjekt, uten at jeg har bedt om hjelp! :-) Jeg er så takknemlig!!! :-) De har jobba sent og tidlig på fritida si, og virkelig stått på.

I tillegg har vi hatt barnebursdag med 16 unger i alderen 2-7 år, og da kom flere venninner innom for å stille som servitører og underholdere for ungeskokken! I tillegg ble hun ene igjen for å rydde kåken da selskapet var slutt! :-)

*glad og takknemlig hilsen*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe må du ha gjort riktig for å ha så gode folk rundt deg! :)

Skrevet

Så flott. Du må være et godt menneske :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...