Gå til innhold

Hvor er dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Hofffff!
Skrevet

Hvor er dere alle som klaget over spamming?

Resultatet av dette:

Veiing, slanking, tatto, stovletter,eldreomsorg og potetsalat.

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• nick

6

• morsan

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hofff!
Skrevet

Boring ;)

Var litt mer action her igår, ja ;)

Forbasket irritende at det ikke er plass til menn her. Blir kjedelig dette.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Boring ;)

Var litt mer action her igår, ja ;)

Har det vært krangling tidligere i dag? Noe jeg skrev til webbis i natt i Sør-tråden, er borte. Tror hele tråden er borte.

Så! Hva har skjedd?

Gjest prust
Skrevet

Har det vært krangling tidligere i dag? Noe jeg skrev til webbis i natt i Sør-tråden, er borte. Tror hele tråden er borte.

Så! Hva har skjedd?

Sør har blitt utestengt i ca en uke.

Skrevet

Så! Hva har skjedd?

Sør har pålagt skrivesperre til 14 juli. Etter det må han begrense seg.

Gjest Hoffff!
Skrevet

Så! Hva har skjedd?

Kan jeg love deg. Fikk nesten ikke jobbet i dag tidlig pga. sjokkmeldingen fra webmaster. Ble helt satt ut. Stakkars arbeidsgiver.

Webmaster fikk masse kritikk av en rekke dolere og dermed ble hele sulamitten slettet.

Resultatet er dette.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det vet jeg. Men i den tråden kommenterte jeg webbis sin dobbeltmoral i natt, og det er borte.

Webbis skrev i en annen tråd at trådstarter var en skapning som startet tråden for å starte en krangel med Sør. Åpenbart en kjent Sør-provokatør.

Dette vet altså webbis.

Straffen for å skrive med et nick, som Sør gjør, er altså at han blir utestengt, mens de som hele tiden forsøker å terge Sør under ulike nick (dette i følge webbis selv), får fortsette herjinga.

Det er intet annet enn absurd, noe jeg skrev.

Men det er slettet.

Så jeg tenkte kanskje at tråden hadde utviklet seg ...

Gjest togli
Skrevet

Så! Hva har skjedd?

Tror Sør ble bortvist herfra? Og at tråden ble sletta av den grunn? Men har ikke fulgt helt med idag tror jeg.....

Må stå opp om tre timer - fly til Riga og Barcelona... så jeg får leve i uvisshet de tre neste ukene ;-P

Skrevet

Juhu! Er det sant?

Skål!

Gjest prust
Skrevet

Juhu! Er det sant?

Skål!

Ja, han ble utestengt til 15. juli, og ble deretter bedt om ikke å skrive så mange innlegg/svar, men moderere seg noe.

Skrevet

Ja, han ble utestengt til 15. juli, og ble deretter bedt om ikke å skrive så mange innlegg/svar, men moderere seg noe.

Der kan du se, det finnes en Gud! En Administratorgud!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror Sør ble bortvist herfra? Og at tråden ble sletta av den grunn? Men har ikke fulgt helt med idag tror jeg.....

Må stå opp om tre timer - fly til Riga og Barcelona... så jeg får leve i uvisshet de tre neste ukene ;-P

Du får ha riktig god tur, og feste med måte når Spania vinner til søndag. :)

Gjest tjolla
Skrevet

Her er plass til menn, men det er greit at de oppfører seg og følger oppfordringer fra webmaster. :-)

Skrevet

God tur togli og så er sør tilbake her antagelig hvis han ikke er fornærmet når du kommer tilbake ;o)

Skrevet

Der kan du se, det finnes en Gud! En Administratorgud!

*knis*

Skrevet

Her har du jo både nick og SDD i samme tråd så det er ingen grunn til å klage på manglende menn ;o)

Skrevet

Her har du jo både nick og SDD i samme tråd så det er ingen grunn til å klage på manglende menn ;o)

Og da har du stort sett ramset opp det mannlige dolinslaget.

Det må være noe gæernt med oss.

Gjest Hoffff!
Skrevet

Og nick er forresten ikke utestengt. Utestenger heller de som kan oppfore seg.Nei, dette er mystisk.

Skrevet

Og da har du stort sett ramset opp det mannlige dolinslaget.

Det må være noe gæernt med oss.

Neida, det er ikke noe gærnt med dere. Og det er flere, det er jeg sikker på. Endel av de med ukjente nick tror jeg er menn og så har vi jo mrxx innimellom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...