Gjest Hofffff! Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Hvor er dere alle som klaget over spamming? Resultatet av dette: Veiing, slanking, tatto, stovletter,eldreomsorg og potetsalat. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Boring Var litt mer action her igår, ja 0 Siter
Gjest Hofff! Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Boring Var litt mer action her igår, ja Forbasket irritende at det ikke er plass til menn her. Blir kjedelig dette. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Boring Var litt mer action her igår, ja Har det vært krangling tidligere i dag? Noe jeg skrev til webbis i natt i Sør-tråden, er borte. Tror hele tråden er borte. Så! Hva har skjedd? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Har det vært krangling tidligere i dag? Noe jeg skrev til webbis i natt i Sør-tråden, er borte. Tror hele tråden er borte. Så! Hva har skjedd? Sør har blitt utestengt i ca en uke. 0 Siter
Maximia Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Har det vært krangling tidligere i dag? Noe jeg skrev til webbis i natt i Sør-tråden, er borte. Tror hele tråden er borte. Så! Hva har skjedd? Sør har pålagt skrivesperre til 14 juli. Etter det må han begrense seg. 0 Siter
Gjest Hoffff! Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Har det vært krangling tidligere i dag? Noe jeg skrev til webbis i natt i Sør-tråden, er borte. Tror hele tråden er borte. Så! Hva har skjedd? Kan jeg love deg. Fikk nesten ikke jobbet i dag tidlig pga. sjokkmeldingen fra webmaster. Ble helt satt ut. Stakkars arbeidsgiver. Webmaster fikk masse kritikk av en rekke dolere og dermed ble hele sulamitten slettet. Resultatet er dette. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Sør har blitt utestengt i ca en uke. Det vet jeg. Men i den tråden kommenterte jeg webbis sin dobbeltmoral i natt, og det er borte. Webbis skrev i en annen tråd at trådstarter var en skapning som startet tråden for å starte en krangel med Sør. Åpenbart en kjent Sør-provokatør. Dette vet altså webbis. Straffen for å skrive med et nick, som Sør gjør, er altså at han blir utestengt, mens de som hele tiden forsøker å terge Sør under ulike nick (dette i følge webbis selv), får fortsette herjinga. Det er intet annet enn absurd, noe jeg skrev. Men det er slettet. Så jeg tenkte kanskje at tråden hadde utviklet seg ... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Har det vært krangling tidligere i dag? Noe jeg skrev til webbis i natt i Sør-tråden, er borte. Tror hele tråden er borte. Så! Hva har skjedd? Tror Sør ble bortvist herfra? Og at tråden ble sletta av den grunn? Men har ikke fulgt helt med idag tror jeg..... Må stå opp om tre timer - fly til Riga og Barcelona... så jeg får leve i uvisshet de tre neste ukene ;-P 0 Siter
nick Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Sør har blitt utestengt i ca en uke. Juhu! Er det sant? Skål! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Juhu! Er det sant? Skål! Ja, han ble utestengt til 15. juli, og ble deretter bedt om ikke å skrive så mange innlegg/svar, men moderere seg noe. 0 Siter
nick Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Ja, han ble utestengt til 15. juli, og ble deretter bedt om ikke å skrive så mange innlegg/svar, men moderere seg noe. Der kan du se, det finnes en Gud! En Administratorgud! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Tror Sør ble bortvist herfra? Og at tråden ble sletta av den grunn? Men har ikke fulgt helt med idag tror jeg..... Må stå opp om tre timer - fly til Riga og Barcelona... så jeg får leve i uvisshet de tre neste ukene ;-P Du får ha riktig god tur, og feste med måte når Spania vinner til søndag. 0 Siter
Gjest tjolla Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Forbasket irritende at det ikke er plass til menn her. Blir kjedelig dette. Her er plass til menn, men det er greit at de oppfører seg og følger oppfordringer fra webmaster. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Tror Sør ble bortvist herfra? Og at tråden ble sletta av den grunn? Men har ikke fulgt helt med idag tror jeg..... Må stå opp om tre timer - fly til Riga og Barcelona... så jeg får leve i uvisshet de tre neste ukene ;-P God tur togli og så er sør tilbake her antagelig hvis han ikke er fornærmet når du kommer tilbake ;o) 0 Siter
Gjest qera Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Der kan du se, det finnes en Gud! En Administratorgud! *knis* 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Forbasket irritende at det ikke er plass til menn her. Blir kjedelig dette. Her har du jo både nick og SDD i samme tråd så det er ingen grunn til å klage på manglende menn ;o) 0 Siter
nick Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Her har du jo både nick og SDD i samme tråd så det er ingen grunn til å klage på manglende menn ;o) Og da har du stort sett ramset opp det mannlige dolinslaget. Det må være noe gæernt med oss. 0 Siter
Gjest Hoffff! Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Her har du jo både nick og SDD i samme tråd så det er ingen grunn til å klage på manglende menn ;o) Og nick er forresten ikke utestengt. Utestenger heller de som kan oppfore seg.Nei, dette er mystisk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Og da har du stort sett ramset opp det mannlige dolinslaget. Det må være noe gæernt med oss. Neida, det er ikke noe gærnt med dere. Og det er flere, det er jeg sikker på. Endel av de med ukjente nick tror jeg er menn og så har vi jo mrxx innimellom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.