Gå til innhold

Hvor er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nick er forresten ikke utestengt. Utestenger heller de som kan oppfore seg.Nei, dette er mystisk.

Nick er ikke utesteng, tror ikke han har vært det noen gang.

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• nick

6

• morsan

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, her går det ikke akkurat unna, Gunnar!

Skrevet

Kan jeg love deg. Fikk nesten ikke jobbet i dag tidlig pga. sjokkmeldingen fra webmaster. Ble helt satt ut. Stakkars arbeidsgiver.

Webmaster fikk masse kritikk av en rekke dolere og dermed ble hele sulamitten slettet.

Resultatet er dette.

''Webmaster fikk masse kritikk av en rekke dolere og dermed ble hele sulamitten slettet.''

Typisk at de sletter en tråd der kritikken rettes mot Webmaster!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Nick er ikke utesteng, tror ikke han har vært det noen gang.''

Jeg synes det virker som om terskelen for å bli utstengt har blitt lavere i løpet av de siste 3 årene? Nå skal det ikke mer til enn å svare de som provoserer deg før du ryker på hue og ræva i 7 dager.

Jeg har til sammenligning aldri blitt utestengt, og jeg har ikke alltid vært like rund i kantene som i dag.

Gjest Hoffff!
Skrevet

''Webmaster fikk masse kritikk av en rekke dolere og dermed ble hele sulamitten slettet.''

Typisk at de sletter en tråd der kritikken rettes mot Webmaster!!

Ja.

Gjest Hoffff!
Skrevet

Jeg synes det virker som om terskelen for å bli utstengt har blitt lavere i løpet av de siste 3 årene? Nå skal det ikke mer til enn å svare de som provoserer deg før du ryker på hue og ræva i 7 dager.

Jeg har til sammenligning aldri blitt utestengt, og jeg har ikke alltid vært like rund i kantene som i dag.

Nei, du har jo blitt "tam" i forhold til den gang:)

Gjest Hoffff!
Skrevet

Logisk? Nei!

Skrevet

Nei, det er sjelden folk blir utestengt nå og i såfall blir de det i noen dager. I gamle dager ble jo folk utestengt forever.

Skrevet

Logisk? Nei!

Jeg kan ikke huske at nick har tråkket noen på tærne. Han er jo bare morsom.

Skrevet

Logisk? Nei!

Hvaba?

Er det mystisk at jeg ikke er utestengt? Jeg har aldri så mye som fått en påtale, og det er ikke uten grunn. Jeg er veldig ordentlig av meg, og jeg sparker aldri noen som ikke direkte inviterer til det.

Skrevet

*Klem*

Se, nå er jeg nesten homse også!

Skrevet

*Klem*

Du insinuerer vel ikke at Dorthe er _mann_? ;-)

Skrevet

Du insinuerer vel ikke at Dorthe er _mann_? ;-)

Overhodet ikke! Klemming er homsete, nesten uansett hvem man klemmer. Om man gir en klemz så er det i hvert fall ingen tvil!

Skrevet

Overhodet ikke! Klemming er homsete, nesten uansett hvem man klemmer. Om man gir en klemz så er det i hvert fall ingen tvil!

klemz kan også være at man bare er ekstremt ung og umoden.

Skrevet

*Klem*

LOL, takk for klemmen. Jeg tviler sterkt på at du er homse selv om du deler ut klemmer :o)

Gjest Hofff!
Skrevet

''Han er jo bare morsom''

Der ser du altså hvor forskjellig man kan se det. Jeg ser ikke noe annet enn arroganse og selvhøytidelighet der.

Jølsen fikk holde på i lang tid og nå er det en annen her som får lov til å holde på anonymt. I flere måneder nå har jeg opplevd så mange bedritne kommentarer av en eller annen som ikke har lært seg å bruke stor bokstav. Webmaster bryr seg ikke. Kommentarerne blir stående hver gang. Ikke at jeg gidder bruke tid på å klage heller. Jeg tror det er nytteløst.

Slike får lov til å holde på på dol og det er ikke disse og nick som lager gode debatter. Sør lagde gode debatter og engasjerte mange.

Han hadde mange innlegg pr. døgn, men det er ikke plassmangel her.

Webmaster skal sikkert ha ferie nå og av den grunn ønsker færre innlegg, men hvis det er en for stor jobb for en webmaster, bør det ansettes en til.

Skrevet

''Han er jo bare morsom''

Der ser du altså hvor forskjellig man kan se det. Jeg ser ikke noe annet enn arroganse og selvhøytidelighet der.

Jølsen fikk holde på i lang tid og nå er det en annen her som får lov til å holde på anonymt. I flere måneder nå har jeg opplevd så mange bedritne kommentarer av en eller annen som ikke har lært seg å bruke stor bokstav. Webmaster bryr seg ikke. Kommentarerne blir stående hver gang. Ikke at jeg gidder bruke tid på å klage heller. Jeg tror det er nytteløst.

Slike får lov til å holde på på dol og det er ikke disse og nick som lager gode debatter. Sør lagde gode debatter og engasjerte mange.

Han hadde mange innlegg pr. døgn, men det er ikke plassmangel her.

Webmaster skal sikkert ha ferie nå og av den grunn ønsker færre innlegg, men hvis det er en for stor jobb for en webmaster, bør det ansettes en til.

Jeg er oftest enig med Sør i diskusjoner, men er ikke alltid like glad i diskusjonteknikken hans og det tror jeg gjelder mange. Og han gir seg ikke og gjentar og gjentar seg sjøl og jeg synes det begynner å ligne på spam tilslutt og det tror jeg er grunnen til at webbis blir oppgitt og prøver å roe ham ned.

Skrevet

Jeg er oftest enig med Sør i diskusjoner, men er ikke alltid like glad i diskusjonteknikken hans og det tror jeg gjelder mange. Og han gir seg ikke og gjentar og gjentar seg sjøl og jeg synes det begynner å ligne på spam tilslutt og det tror jeg er grunnen til at webbis blir oppgitt og prøver å roe ham ned.

Helt enig i din beskrivelse der, jeg prøvde å gjøre ham direkte opppmerksom på det for litt siden, han tok det selvfølgelig ikke til seg da.

Flimmer1365381250
Skrevet

Helt enig i din beskrivelse der, jeg prøvde å gjøre ham direkte opppmerksom på det for litt siden, han tok det selvfølgelig ikke til seg da.

Blir ikke dette litt dumt, å diskutere en person når vedkommende ikke har mulighet til å kommentere tilbake?

Jeg hadde syntes det var ubehagelig hvis det hadde vært meg. Men er mulig Sør ikke bryr seg om sånt...

Skrevet

Sør har pålagt skrivesperre til 14 juli. Etter det må han begrense seg.

Rart hvordan han har greid det, han tar jo aldri feil og gir seg jo aldri.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...