Gå til innhold

Hvor er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ikke dette litt dumt, å diskutere en person når vedkommende ikke har mulighet til å kommentere tilbake?

Jeg hadde syntes det var ubehagelig hvis det hadde vært meg. Men er mulig Sør ikke bryr seg om sånt...

Jeg kommenterte Dorthe sitt innlegg, sa meg enig og at jeg hadde prøvd å gjøre Sør oppmerksom på det.

Evt. forsvare seg når han kommer tilbake klarer han nok, men når flere personer beskriver en annen på lik måte, er det kanskje noe i det som vedkommende burde ta til seg. Det trenger da ikke være noe vondt ment i det heller!

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• nick

6

• morsan

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Blir ikke dette litt dumt, å diskutere en person når vedkommende ikke har mulighet til å kommentere tilbake?

Jeg hadde syntes det var ubehagelig hvis det hadde vært meg. Men er mulig Sør ikke bryr seg om sånt...

Vi har vel gjort ham oppmerksom på det opptil flere ganger og det er jo ikke akkurat som vi sier noe vi ikke har sagt ifra til ham tidligere.

Flimmer1365381250
Skrevet

Vi har vel gjort ham oppmerksom på det opptil flere ganger og det er jo ikke akkurat som vi sier noe vi ikke har sagt ifra til ham tidligere.

ikke så sinna nu da ;)

Skrevet

ikke så sinna nu da ;)

Nei, jeg er ikke sinna, men har vondt i hodet og er kanskje litt kort :o)

Flimmer1365381250
Skrevet

Nei, jeg er ikke sinna, men har vondt i hodet og er kanskje litt kort :o)

Jeg sender kalde tanker til et vondt hode :) Hodepine er ikke gøy, uansett.

brilleslangen
Skrevet

Ja, han ble utestengt til 15. juli, og ble deretter bedt om ikke å skrive så mange innlegg/svar, men moderere seg noe.

Hvorfor det? Jeg synes da sør tok det med ro de siste dagene etter at et innlegg av sør ble slettet og det ble skrevet et innlegg inne på meldinger der webbis langt nede i tråden gav advarsel... Den tråden er nå slettet..Fikk også med meg det innlegget som var skrevet av en provokatør for å tirritere sør og at webbis kommenterte at det var skrevet for å tirritere sør, men så vidt jeg fikk med meg deltok ikke sør i særlig stor grad i den tråden. Men den tråden var jo plutselig også vekk, så noe sier meg at jeg gikk glipp av noe. Fikk heller ikke med meg det med utestengelsen...Det leste jeg meg fram til i denne tråden... Hmm jeg er jo egentlig ganske hyppig innom her så jeg forstår ikke helt hvordan jeg kunne gå glipp av det...

Skrevet

Jeg sender kalde tanker til et vondt hode :) Hodepine er ikke gøy, uansett.

Takk skal du ha :o)

Gjest Hoffff!
Skrevet

Jeg er oftest enig med Sør i diskusjoner, men er ikke alltid like glad i diskusjonteknikken hans og det tror jeg gjelder mange. Og han gir seg ikke og gjentar og gjentar seg sjøl og jeg synes det begynner å ligne på spam tilslutt og det tror jeg er grunnen til at webbis blir oppgitt og prøver å roe ham ned.

Du kan si hva du vil om han, men jeg legger merke til at flere av de ivrigste klagerne for to dager siden, ikke har vist seg her de siste to dagene.

Antagelig har det blitt for kjedelig for dem. De vil gjerne krangle med han, men klage det skal de. De fikk viljen sin og borte ble de.

Skrevet

Du kan si hva du vil om han, men jeg legger merke til at flere av de ivrigste klagerne for to dager siden, ikke har vist seg her de siste to dagene.

Antagelig har det blitt for kjedelig for dem. De vil gjerne krangle med han, men klage det skal de. De fikk viljen sin og borte ble de.

For å bruke Sørs egen logikk/forklaringsmodell: Det er ikke det at de er her så lite, men de skriver så saaaakte....

Gjest Hofff!
Skrevet

For å bruke Sørs egen logikk/forklaringsmodell: Det er ikke det at de er her så lite, men de skriver så saaaakte....

Der kom ihvertfall du:)

Er det noe irritere seg over da?

Skrevet

Der kom ihvertfall du:)

Er det noe irritere seg over da?

Nå har ikke jeg hatt for vane å være her inne hver bidige dag. Stort sett bare i helgene. Unntaket er når det skjer noe som engasjerer meg utover det vanlige. Så jeg følger mitt vanlige mønster når jeg dukker opp her i kveld:-)

Jeg blir alltid irritert når folk kommer med de merkeligste svar som er totalt ulogiske for andre.

Gjest Hofff!
Skrevet

Nå har ikke jeg hatt for vane å være her inne hver bidige dag. Stort sett bare i helgene. Unntaket er når det skjer noe som engasjerer meg utover det vanlige. Så jeg følger mitt vanlige mønster når jeg dukker opp her i kveld:-)

Jeg blir alltid irritert når folk kommer med de merkeligste svar som er totalt ulogiske for andre.

Ser det handler om fluer i kveld. Jeg skal heller klippe ferdig plena. Har en fin fredag:)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ser det handler om fluer i kveld. Jeg skal heller klippe ferdig plena. Har en fin fredag:)

Kan du komme og klippe min plen også?

*ber pent*

Skrevet

Jeg har allerede klippet plenen i ettermiddag:-) Fluer er en deilig avveksling, synes jeg, etter uker og mnd. med politikk her inne.

Men hvis du har så stor respekt for denne brukeren, så skjønner jeg ikke hvorfor du forsøker å dra i gang en tråd som omhandler han - når han ikke kan kommentere selv.

Jeg tror det er godt med en pause jeg, for både oss og Sør:-)

Skrevet

Rart hvordan han har greid det, han tar jo aldri feil og gir seg jo aldri.......

Rettelse: webmaster har pålagt han skrivesperre ;-)

Skrevet

Kan du komme og klippe min plen også?

*ber pent*

Og min *ber også veldig pent* !

Skrevet

Jeg er her. Men har vært for opptatt med andre gjøremål til å klage over spamming. Har jeg gått glipp av noe?

Skrevet

Rettelse: webmaster har pålagt han skrivesperre ;-)

Jeg skjønte at det var webmaster som hadde gitt ham skrivesperre, men lurer på hvordan han har greid å gå over streken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...