Gå til innhold

Hva mener vi om Moods of Norway?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er kult med den som tør være litt annerledes. Men det kommer helt an på personen om "annerledesheten" ved å ha på seg en sånn dress blir "kul kis" eller "rar gubbe"...;-)

Ellers er det ikke dressen man burde ha på seg verken på jobbintervju eller jobber der bruk av dress er påkrevd;-) Men på fest må den være ypperlig!

Skrevet

Jeg er ikke sikker på om Sheila liker den altså. Men hvis jeg ser noen på gata med den så kan jeg anta at det er deg ;o)

Gjest Adrine
Skrevet

Græll på en herlig måte! Flott på rett person! Men er du ganske straight og kjedelig i klesveien til vanlig, blir det bare helt feil!

Flimmer1365381250
Skrevet

Jeg tror en mann må ha beina ganske godt planta på jorda for å kunne gå med en sånn dress... En paradise hotel-slesking hadde nok letta helt fra bakken iført noe sånt:P

Gjest Klovnedrakt:)
Skrevet

Smaken er som baken:) Jeg syntes den var grusom.

brilleslangen
Skrevet

Jeg synes det er kult med den som tør være litt annerledes. Men det kommer helt an på personen om "annerledesheten" ved å ha på seg en sånn dress blir "kul kis" eller "rar gubbe"...;-)

Ellers er det ikke dressen man burde ha på seg verken på jobbintervju eller jobber der bruk av dress er påkrevd;-) Men på fest må den være ypperlig!

fikk assosiasjoner til pysjamas da jeg så den dressen jeg:-)

Gjest gomle
Skrevet

Tja, til rett anledning kan den være kul, men det er jo ikke akkurat en dress du kan "gå igjen i" ved flere anledninger, siden alle kjenner den igjen fra sist. Men dersom du deler den opp og bruker jakke og bukse hver for seg, så blir den kanskje litt

mer anvendelig. Men jeg synes buksa så litt rar ut i passformen,

litt sånn ridebukselår..

Skrevet

Tja, til rett anledning kan den være kul, men det er jo ikke akkurat en dress du kan "gå igjen i" ved flere anledninger, siden alle kjenner den igjen fra sist. Men dersom du deler den opp og bruker jakke og bukse hver for seg, så blir den kanskje litt

mer anvendelig. Men jeg synes buksa så litt rar ut i passformen,

litt sånn ridebukselår..

''Tja, til rett anledning kan den være kul, men det er jo ikke akkurat en dress du kan "gå igjen i" ved flere anledninger, siden alle kjenner den igjen fra sist.''

Hvem har bestemt at man ikke kan bruke samme dress (eller kjole) på flere fester? Det er noe stort tull spør du meg.

Skrevet

''Tja, til rett anledning kan den være kul, men det er jo ikke akkurat en dress du kan "gå igjen i" ved flere anledninger, siden alle kjenner den igjen fra sist.''

Hvem har bestemt at man ikke kan bruke samme dress (eller kjole) på flere fester? Det er noe stort tull spør du meg.

Tiltredes - endelig en meiningsfelle på dette området :-)

Man kan da ikke ha et 100-talls kjoler / dresser i skapet til enhver tid? Dessuten kan man jo alltids kombinere antrekk.

Skrevet

''Hvem har bestemt at man ikke kan bruke samme dress (eller kjole) på flere fester? Det er noe stort tull spør du meg.''

Det er jeg helt enig i - men akkurat når det gjaldt den dressen her - og tilsvarende - så ville man fort bli "han med den rare/kule dressen"... Så lenge det ikke er veldig iøynefallende er det jo mer ok å bruke ting mange ganger ;-)

Gjest gomle
Skrevet

Jeg bruker stort sett de samme klærne på hvert julebord osv, men da har jeg litt nøytrale plagg, som ingen egentlig tenker over at jeg har brukt hvert år. Med så spesielle plagg som denne dressen ville jeg ikke følt meg vel med å "gå igjen" i den på fest etter fest. Da blir man fort "han med dressen", og det er jo sikkert noen som synes det er helt greit, så det får "nick" avgjøre selv.

Skrevet

Hvis man er av typen som trenger klarsignal fra dolsynserne før man går til innkjøp, er man neppe typen til å bære en slik dress;)

Skrevet

Det kommer helt an på hvor hen på coolhets-skalaen du ligger uten klær. Enten blir du en snål bondenerd eller en kis som er kul med stor K ;-)

mariaflyfly
Skrevet

Gudbedre! Jeg veit om en fyr som BARE har slike dresser (i ulike farger), og han er en skikkelig dust.

Jeg synes den er redselsfull.

Skrevet

Gudbedre! Jeg veit om en fyr som BARE har slike dresser (i ulike farger), og han er en skikkelig dust.

Jeg synes den er redselsfull.

*hehe* Er du kompis med Simen? ;-p

mariaflyfly
Skrevet

Han heter ikke Simen, men da er sikkert disse to sjelevenner i din hjemby. Hehe :D

mariaflyfly
Skrevet

Min bedre halvdel lurer forresten på om Simen er nordlending? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...