nick Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Jeg har veldig lyst på denne (seriøst): http://store.moodsofnorway.com/no/products/man-jacket-blazers/rune-tonning-blue-field-plads/ Den er ikke akkurat den jeg vil bruke på jobbintervju (eller kanskje), men den er ultracool! 0 Siter
morsan Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Jeg synes det er kult med den som tør være litt annerledes. Men det kommer helt an på personen om "annerledesheten" ved å ha på seg en sånn dress blir "kul kis" eller "rar gubbe"...;-) Ellers er det ikke dressen man burde ha på seg verken på jobbintervju eller jobber der bruk av dress er påkrevd;-) Men på fest må den være ypperlig! 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Jeg er ikke sikker på om Sheila liker den altså. Men hvis jeg ser noen på gata med den så kan jeg anta at det er deg ;o) 0 Siter
Gjest Adrine Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Græll på en herlig måte! Flott på rett person! Men er du ganske straight og kjedelig i klesveien til vanlig, blir det bare helt feil! 0 Siter
Flimmer1365381250 Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Jeg tror en mann må ha beina ganske godt planta på jorda for å kunne gå med en sånn dress... En paradise hotel-slesking hadde nok letta helt fra bakken iført noe sånt:P 0 Siter
Gjest Klovnedrakt:) Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Smaken er som baken:) Jeg syntes den var grusom. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Jeg synes det er kult med den som tør være litt annerledes. Men det kommer helt an på personen om "annerledesheten" ved å ha på seg en sånn dress blir "kul kis" eller "rar gubbe"...;-) Ellers er det ikke dressen man burde ha på seg verken på jobbintervju eller jobber der bruk av dress er påkrevd;-) Men på fest må den være ypperlig! fikk assosiasjoner til pysjamas da jeg så den dressen jeg:-) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Tja, til rett anledning kan den være kul, men det er jo ikke akkurat en dress du kan "gå igjen i" ved flere anledninger, siden alle kjenner den igjen fra sist. Men dersom du deler den opp og bruker jakke og bukse hver for seg, så blir den kanskje litt mer anvendelig. Men jeg synes buksa så litt rar ut i passformen, litt sånn ridebukselår.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Tja, til rett anledning kan den være kul, men det er jo ikke akkurat en dress du kan "gå igjen i" ved flere anledninger, siden alle kjenner den igjen fra sist. Men dersom du deler den opp og bruker jakke og bukse hver for seg, så blir den kanskje litt mer anvendelig. Men jeg synes buksa så litt rar ut i passformen, litt sånn ridebukselår.. ''Tja, til rett anledning kan den være kul, men det er jo ikke akkurat en dress du kan "gå igjen i" ved flere anledninger, siden alle kjenner den igjen fra sist.'' Hvem har bestemt at man ikke kan bruke samme dress (eller kjole) på flere fester? Det er noe stort tull spør du meg. 0 Siter
Angustia Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 ''Tja, til rett anledning kan den være kul, men det er jo ikke akkurat en dress du kan "gå igjen i" ved flere anledninger, siden alle kjenner den igjen fra sist.'' Hvem har bestemt at man ikke kan bruke samme dress (eller kjole) på flere fester? Det er noe stort tull spør du meg. Tiltredes - endelig en meiningsfelle på dette området :-) Man kan da ikke ha et 100-talls kjoler / dresser i skapet til enhver tid? Dessuten kan man jo alltids kombinere antrekk. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 ''Tja, til rett anledning kan den være kul, men det er jo ikke akkurat en dress du kan "gå igjen i" ved flere anledninger, siden alle kjenner den igjen fra sist.'' Hvem har bestemt at man ikke kan bruke samme dress (eller kjole) på flere fester? Det er noe stort tull spør du meg. ''Hvem har bestemt at man ikke kan bruke samme dress (eller kjole) på flere fester? Det er noe stort tull spør du meg.'' Det er jeg helt enig i - men akkurat når det gjaldt den dressen her - og tilsvarende - så ville man fort bli "han med den rare/kule dressen"... Så lenge det ikke er veldig iøynefallende er det jo mer ok å bruke ting mange ganger ;-) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 ''Tja, til rett anledning kan den være kul, men det er jo ikke akkurat en dress du kan "gå igjen i" ved flere anledninger, siden alle kjenner den igjen fra sist.'' Hvem har bestemt at man ikke kan bruke samme dress (eller kjole) på flere fester? Det er noe stort tull spør du meg. Jeg bruker stort sett de samme klærne på hvert julebord osv, men da har jeg litt nøytrale plagg, som ingen egentlig tenker over at jeg har brukt hvert år. Med så spesielle plagg som denne dressen ville jeg ikke følt meg vel med å "gå igjen" i den på fest etter fest. Da blir man fort "han med dressen", og det er jo sikkert noen som synes det er helt greit, så det får "nick" avgjøre selv. 0 Siter
tonie Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Hvis man er av typen som trenger klarsignal fra dolsynserne før man går til innkjøp, er man neppe typen til å bære en slik dress;) 0 Siter
Axcia Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Det kommer helt an på hvor hen på coolhets-skalaen du ligger uten klær. Enten blir du en snål bondenerd eller en kis som er kul med stor K ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Gudbedre! Jeg veit om en fyr som BARE har slike dresser (i ulike farger), og han er en skikkelig dust. Jeg synes den er redselsfull. 0 Siter
Axcia Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Gudbedre! Jeg veit om en fyr som BARE har slike dresser (i ulike farger), og han er en skikkelig dust. Jeg synes den er redselsfull. *hehe* Er du kompis med Simen? ;-p 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 *hehe* Er du kompis med Simen? ;-p Han heter ikke Simen, men da er sikkert disse to sjelevenner i din hjemby. Hehe 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 *hehe* Er du kompis med Simen? ;-p Min bedre halvdel lurer forresten på om Simen er nordlending? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.