Gå til innhold

Hva mener vi om Moods of Norway?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man er av typen som trenger klarsignal fra dolsynserne før man går til innkjøp, er man neppe typen til å bære en slik dress;)

Enig!! :-)

Skrevet

Den er kul, men ville ikke matcha meg.

Da kjøper jeg den ikke.

Skrevet

Da kjøper jeg den ikke.

Jeg håper i tillegg at du ikke har skjegg. Det liker jeg ikke.

Skrevet

Jeg håper i tillegg at du ikke har skjegg. Det liker jeg ikke.

Skjegg???? De eneste stedene jeg har hår er på hodet, under armene, noe på beina og på balla. Sistnevnte trimmes innimellom.

Jeg er ikke noe urmenneske!

Flimmer1365381250
Skrevet

Skjegg???? De eneste stedene jeg har hår er på hodet, under armene, noe på beina og på balla. Sistnevnte trimmes innimellom.

Trimmer du aldri håret på hodet? :)

*undrer*

Skrevet

Skrevet

Fæl.

Men du vil i alle fall vekke oppmerksomhet. Og hvis jeg ser noen i den dressen vet jeg at det er deg.

Skrevet

Trimmer du aldri håret på hodet? :)

*undrer*

Det overlater han vel til frisøren.

Skrevet

Klassisk misforståelse mann vs kvinne. Jeg så et par sprettpupper og ei mus, men etter å ha googlet

Min misforståelse var den beste tolkningen, men NHD har sikkert et eller annet han ville sagt om hva som foregår oppi hodet mitt.

Skrevet

Klassisk misforståelse mann vs kvinne. Jeg så et par sprettpupper og ei mus, men etter å ha googlet

Min misforståelse var den beste tolkningen, men NHD har sikkert et eller annet han ville sagt om hva som foregår oppi hodet mitt.

Lol

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...