Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Adrine
Skrevet

Hva gir du i 30-års gave til en omgangsvenn du kun treffer på et par ganger i året? Jeg er invitert i bursdagsfesten (muligens først og fremst fordi han er litt intr i meg?) Han har forøvrig invitert nærmere 100 andre..

vanligvis ville jeg vel gitt en gave på rundt 300-400 kr, men synes kanskje det blir litt mye i dette tilfelle. Er 150-200 ok? Forslag til gaver?

Fortsetter under...

Skrevet

100 gjester? Da blir det mye flaskefor og andre standardgaver.

Foreslår gavekort på Billettservice, dersom dere ikke bor helt i ødemarka. Nok til 1 eller 2 billetter, avhengig av prisnivå på interessene hans.

Gjest mener jeg
Skrevet

Hvorfor vil du gi mindre til han? Fordi det er mange i selskapet?

Hvor mange ganger du treffer han i året synes ikke jeg spiller store rollen, så lenge du er invitert i selskapet. Jeg ville nok selv ikke gitt en gave undet 250 i hvert fall, hvis ikke det var spleiselag.

Flimmer1365381250
Skrevet

Gir folk virkelig så dyre gaver? Er dette et selskap hvor mat og drikke blir betalt av verten da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...