Gjest Adrine Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Hva gir du i 30-års gave til en omgangsvenn du kun treffer på et par ganger i året? Jeg er invitert i bursdagsfesten (muligens først og fremst fordi han er litt intr i meg?) Han har forøvrig invitert nærmere 100 andre.. vanligvis ville jeg vel gitt en gave på rundt 300-400 kr, men synes kanskje det blir litt mye i dette tilfelle. Er 150-200 ok? Forslag til gaver? 0 Siter
laban Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 100 gjester? Da blir det mye flaskefor og andre standardgaver. Foreslår gavekort på Billettservice, dersom dere ikke bor helt i ødemarka. Nok til 1 eller 2 billetter, avhengig av prisnivå på interessene hans. 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Hvorfor vil du gi mindre til han? Fordi det er mange i selskapet? Hvor mange ganger du treffer han i året synes ikke jeg spiller store rollen, så lenge du er invitert i selskapet. Jeg ville nok selv ikke gitt en gave undet 250 i hvert fall, hvis ikke det var spleiselag. 0 Siter
Flimmer1365381250 Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Gir folk virkelig så dyre gaver? Er dette et selskap hvor mat og drikke blir betalt av verten da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.