Gå til innhold

Depresjon uten årsak

Anbefalte innlegg

Gjest jonnadepp
Skrevet

Sliter for tiden med en lett depresjon uten at jeg aner hvorfor. Har det bra med familien, med jobben, økonomisk osv. Klarer likevel ikke å komme meg opp i humør. Kjemper med gråten hele tiden.

Hva kan jeg gjøre med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er kanskje medisiner det beste? (Og ikke nødvendigvis samtaler med psykolog)Ta kontakt med fastlegen og forklar situasjonen.

Skrevet

Oppsøk fastlegen. Kom deg ut i solen. Åpne sinnet for alle de positive inntrykkene du kan få nå i sommervarmen. Tren. Spis regelmessig. Vær bevisst på hva du tillater deg selv å tenke, ikke dvel ved det negative men fokuser på det positive. Spis rimelig sunt og regelmessig. Oppsøk ting du vet ofte gir deg glede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...