Gjest uspesifisert trøbbel Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Det er antakelig ikke helt ditt område, men jeg lurer på om du vet noe om dette. Jeg går på Tolvon nå for uspesifiserte mageproblemer. Jeg går på 10 mg nå, og har ikke merket så mye effekt av det som jeg hadde før da jeg gikk på 30. Vet du om det er normalt å stå på enda en høyere dose? Jeg er bipolar to og går også på stemningstabiliserende. Er det å også gå på Tolvon uheldig i forhold til det? Er det et vanlig antidepresiva? 0 Siter
Gjest Akrabadaba Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Trenger du å gå opp i vekt? Med Tolvon vil du gjøre det. 0 Siter
Gjest irritert på slikt Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Trenger du å gå opp i vekt? Med Tolvon vil du gjøre det. Det er slett ikke alle som går opp i vekt på tolvon. Slutt og skriv slike bastante , gale svar. 0 Siter
Gjest Akrabadaba Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Det er slett ikke alle som går opp i vekt på tolvon. Slutt og skriv slike bastante , gale svar. Å! Jeg trodde alle gikk opp i vekt av Tolvon jeg. Unnskyld men jeg er bare 13 år gammel. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Å! Jeg trodde alle gikk opp i vekt av Tolvon jeg. Unnskyld men jeg er bare 13 år gammel. En trettenåring har mer vett i hodet enn det du har, så det tror jeg nok ikke på(( 0 Siter
Gjest uspesifisert trøbbel Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Trenger du å gå opp i vekt? Med Tolvon vil du gjøre det. Har ikke noe behov for å gå opp i vekt, men for å dempe mageproblemene. 0 Siter
Gjest uspesifisert trøbbel Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Å! Jeg trodde alle gikk opp i vekt av Tolvon jeg. Unnskyld men jeg er bare 13 år gammel. Det er nok riktig at Tolvon kan medføre vektøkning. jeg gikk kraftig opp i vekt sist jeg brukte det. Men det hadde nok også noe med at jeg ikke var klar over hva jeg spiste for noe. Jeg var veldig mye sulten og spiste mye fet og usunn mat. Da går en fort opp i vekt. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Det er nok riktig at Tolvon kan medføre vektøkning. jeg gikk kraftig opp i vekt sist jeg brukte det. Men det hadde nok også noe med at jeg ikke var klar over hva jeg spiste for noe. Jeg var veldig mye sulten og spiste mye fet og usunn mat. Da går en fort opp i vekt. Jeg fikk Tolvon for å sove, samtidig var jeg minst ti kilo undervektig og jeg la på meg tjue kilo på under ett år... Da sluttet jeg og gikk ned ti kilo, som var perfekt vekt for meg. Tolvon ga meg enorm appetitt, og tilslutt også skikkelig hjertebank... Tror legen ga meg Tolvon fordi jeg var så undervektig, den luringen;) Men jeg sovnet ihvertfall av den! 0 Siter
Orio Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Jeg fikk Tolvon for å sove, samtidig var jeg minst ti kilo undervektig og jeg la på meg tjue kilo på under ett år... Da sluttet jeg og gikk ned ti kilo, som var perfekt vekt for meg. Tolvon ga meg enorm appetitt, og tilslutt også skikkelig hjertebank... Tror legen ga meg Tolvon fordi jeg var så undervektig, den luringen;) Men jeg sovnet ihvertfall av den! Min lege var ikke like lur, jeg fikk tolvon til tross for at jeg var overvektig. (Og la på meg omtrent 20 kilo før jeg sluttet.) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Min lege var ikke like lur, jeg fikk tolvon til tross for at jeg var overvektig. (Og la på meg omtrent 20 kilo før jeg sluttet.) Utrolig at ikke alle leger kjenner til den bivirkningen? Da jeg fikk så høy puls, var legen min totalt uvitende om at det kunne skyldes Tolvon, men det var ikke vanskelig å fastslå. 0 Siter
Gjest Akrabadaba Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 En trettenåring har mer vett i hodet enn det du har, så det tror jeg nok ikke på(( Voldsomt å sinna du er da. Trodde ikke sinnatagger kunne bli lærere jeg. 0 Siter
Gjest jogger med søvnproblemer Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Utrolig at ikke alle leger kjenner til den bivirkningen? Da jeg fikk så høy puls, var legen min totalt uvitende om at det kunne skyldes Tolvon, men det var ikke vanskelig å fastslå. Jeg bruker også Tolvon mot søvnproblemer. Har økt dosen for ikke lenge siden til 60 mg. Jeg legger ikke på meg, men det er nok fordi jeg passer på som en smed! Idag når jeg var på joggetur hadde jeg uvanlig høy puls, og etter ca. 42 minutter fikk jeg hjerteflimmer. Jeg bruker pulsklokke, og den viste 226 i puls... Maxpulsen min er på 182... Nå begynner jeg å tenke at denne unormale hjerteaktiviteten kan skyldes Tolvon..? Hvordan artet hjertebanken seg for deg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.