Gå til innhold

Hvor mye Tolvon er normalt å stå på for IBS?

Anbefalte innlegg

Gjest uspesifisert trøbbel
Skrevet

Det er antakelig ikke helt ditt område, men jeg lurer på om du vet noe om dette.

Jeg går på Tolvon nå for uspesifiserte mageproblemer. Jeg går på 10 mg nå, og har ikke merket så mye effekt av det som jeg hadde før da jeg gikk på 30. Vet du om det er normalt å stå på enda en høyere dose?

Jeg er bipolar to og går også på stemningstabiliserende. Er det å også gå på Tolvon uheldig i forhold til det? Er det et vanlig antidepresiva?

Videoannonse
Annonse
Gjest Akrabadaba
Skrevet

Trenger du å gå opp i vekt? Med Tolvon vil du gjøre det.

Gjest irritert på slikt
Skrevet

Det er slett ikke alle som går opp i vekt på tolvon. Slutt og skriv slike bastante , gale svar.

Gjest Akrabadaba
Skrevet

Det er slett ikke alle som går opp i vekt på tolvon. Slutt og skriv slike bastante , gale svar.

Å! Jeg trodde alle gikk opp i vekt av Tolvon jeg. Unnskyld men jeg er bare 13 år gammel.

hidi, the scorpion
Skrevet

Å! Jeg trodde alle gikk opp i vekt av Tolvon jeg. Unnskyld men jeg er bare 13 år gammel.

En trettenåring har mer vett i hodet enn det du har, så det tror jeg nok ikke på:(((

Skrevet

Har ikke noe behov for å gå opp i vekt, men for å dempe mageproblemene.

Skrevet

Det er nok riktig at Tolvon kan medføre vektøkning. jeg gikk kraftig opp i vekt sist jeg brukte det. Men det hadde nok også noe med at jeg ikke var klar over hva jeg spiste for noe. Jeg var veldig mye sulten og spiste mye fet og usunn mat. Da går en fort opp i vekt.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er nok riktig at Tolvon kan medføre vektøkning. jeg gikk kraftig opp i vekt sist jeg brukte det. Men det hadde nok også noe med at jeg ikke var klar over hva jeg spiste for noe. Jeg var veldig mye sulten og spiste mye fet og usunn mat. Da går en fort opp i vekt.

Jeg fikk Tolvon for å sove, samtidig var jeg minst ti kilo undervektig og jeg la på meg tjue kilo på under ett år...;)

Da sluttet jeg og gikk ned ti kilo, som var perfekt vekt for meg. Tolvon ga meg enorm appetitt, og tilslutt også skikkelig hjertebank...

Tror legen ga meg Tolvon fordi jeg var så undervektig, den luringen;) Men jeg sovnet ihvertfall av den!

Skrevet

Jeg fikk Tolvon for å sove, samtidig var jeg minst ti kilo undervektig og jeg la på meg tjue kilo på under ett år...;)

Da sluttet jeg og gikk ned ti kilo, som var perfekt vekt for meg. Tolvon ga meg enorm appetitt, og tilslutt også skikkelig hjertebank...

Tror legen ga meg Tolvon fordi jeg var så undervektig, den luringen;) Men jeg sovnet ihvertfall av den!

Min lege var ikke like lur, jeg fikk tolvon til tross for at jeg var overvektig. (Og la på meg omtrent 20 kilo før jeg sluttet.)

hidi, the scorpion
Skrevet

Min lege var ikke like lur, jeg fikk tolvon til tross for at jeg var overvektig. (Og la på meg omtrent 20 kilo før jeg sluttet.)

Utrolig at ikke alle leger kjenner til den bivirkningen?

Da jeg fikk så høy puls, var legen min totalt uvitende om at det kunne skyldes Tolvon, men det var ikke vanskelig å fastslå.

Gjest Akrabadaba
Skrevet

En trettenåring har mer vett i hodet enn det du har, så det tror jeg nok ikke på:(((

Voldsomt å sinna du er da. Trodde ikke sinnatagger kunne bli lærere jeg. :)

Gjest jogger med søvnproblemer
Skrevet

Utrolig at ikke alle leger kjenner til den bivirkningen?

Da jeg fikk så høy puls, var legen min totalt uvitende om at det kunne skyldes Tolvon, men det var ikke vanskelig å fastslå.

Jeg bruker også Tolvon mot søvnproblemer. Har økt dosen for ikke lenge siden til 60 mg. Jeg legger ikke på meg, men det er nok fordi jeg passer på som en smed! Idag når jeg var på joggetur hadde jeg uvanlig høy puls, og etter ca. 42 minutter fikk jeg hjerteflimmer. Jeg bruker pulsklokke, og den viste 226 i puls... Maxpulsen min er på 182... Nå begynner jeg å tenke at denne unormale hjerteaktiviteten kan skyldes Tolvon..? Hvordan artet hjertebanken seg for deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...