Gjest Akrabadaba Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Siden artikkelen er ganske gammel lurer jeg på om det er noen som har spist manet her i Norge ennå? http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/07/09/505750.html 0 Siter
Angustia Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Spennende - har aldri hørt om det, jeg! Prøver "alltid" nye ting i inn- og utland, men manet har ikke stått på menyen. Ærlig talt veit jeg ikke om jeg ville bestilt det heller; kommer an på tilberedning og tilbehør.. Har du prøvd? 0 Siter
Gjest Akrabadaba Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Spennende - har aldri hørt om det, jeg! Prøver "alltid" nye ting i inn- og utland, men manet har ikke stått på menyen. Ærlig talt veit jeg ikke om jeg ville bestilt det heller; kommer an på tilberedning og tilbehør.. Har du prøvd? Nei aldri, men det er jo en delikatesse i Kina så det hadde vært spennende å prøve. 0 Siter
Angustia Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Nei aldri, men det er jo en delikatesse i Kina så det hadde vært spennende å prøve. Enig, og Kina er jo et godt "matland"! Men som sagt kommer det an på tilberedning og tilbehør - kokt manet med kokte gulrøtter, poteter og smør, liksom??!!? 0 Siter
Gjest Akrabadaba Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Enig, og Kina er jo et godt "matland"! Men som sagt kommer det an på tilberedning og tilbehør - kokt manet med kokte gulrøtter, poteter og smør, liksom??!!? Hehe i Kina har de nok mer eksotiske grønnsaker enn det. 0 Siter
Angustia Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Hehe i Kina har de nok mer eksotiske grønnsaker enn det. Heldigvis ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.