Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Akrabadaba
Skrevet

Det så ikke så veldig stort ut. Ser mer ut som det hadde passet folk på 1600-tallet hvor de var mye kortere.

Skrevet

Det så ikke så veldig stort ut. Ser mer ut som det hadde passet folk på 1600-tallet hvor de var mye kortere.

Det hadde kanskje passa på badet mitt, størrelsesmessig, men tror jeg avstår :-/

Skrevet

Hahahahaha! "Kjempetilbud", stod det til og med!

*dør av latter*

Lurer på hva som vokser i treverket der etter et bad eller fem. Urk.

Skrevet

Hahahahaha! "Kjempetilbud", stod det til og med!

*dør av latter*

Lurer på hva som vokser i treverket der etter et bad eller fem. Urk.

Men nå er det jo ikke uvanlig med slike vedfyrte badestamper i tre på fjellhytter osv. Men jeg vet ikke hva de eventuelt gjør med stampen etter bruk med tanke på renhold.

hidi, the scorpion
Skrevet

Men nå er det jo ikke uvanlig med slike vedfyrte badestamper i tre på fjellhytter osv. Men jeg vet ikke hva de eventuelt gjør med stampen etter bruk med tanke på renhold.

Slike badestamper var vel vanlig før i tiden...? Om de døde før tiden pga dem, vet jeg ikke;)

Skrevet

Slike badestamper var vel vanlig før i tiden...? Om de døde før tiden pga dem, vet jeg ikke;)

Før i tiden var de vel ikke vedfyrte:-) Ser for meg en diger stamp på gulvet på et stort bondegårskjøkken.

Før i tida var man vel en del mindre hysteriske mtp rengjøring enn man er i dag.

hidi, the scorpion
Skrevet

Før i tiden var de vel ikke vedfyrte:-) Ser for meg en diger stamp på gulvet på et stort bondegårskjøkken.

Før i tida var man vel en del mindre hysteriske mtp rengjøring enn man er i dag.

Takk Gud for det! Ellers hadde vel ingen overlevd;)

Vi er alt for renslige og livredde for noen bakterier i dag....!

Skrevet

Takk Gud for det! Ellers hadde vel ingen overlevd;)

Vi er alt for renslige og livredde for noen bakterier i dag....!

Ja, det er jeg enig i, samtidig skal man jammen være glad for mye av den bevissthet om bakterier etc som fremskrittet har bragt med sseg. Bare tenk på Semmelweis og hans oppdagelser mtp enkel håndhygiene?!

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, det er jeg enig i, samtidig skal man jammen være glad for mye av den bevissthet om bakterier etc som fremskrittet har bragt med sseg. Bare tenk på Semmelweis og hans oppdagelser mtp enkel håndhygiene?!

Fornektes ikke en plass;)

Jeg ønsker kun en gylden middelvei, fordi flere og flere bakterier blir resistente mot antibiotika etc. Det er en skummel fremtid....;(

Skrevet

Fornektes ikke en plass;)

Jeg ønsker kun en gylden middelvei, fordi flere og flere bakterier blir resistente mot antibiotika etc. Det er en skummel fremtid....;(

Hel enig i det.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hel enig i det.

''Hel enig i det''

Godt du ikke bare var halvt enig;)))

Skrevet

''Hel enig i det''

Godt du ikke bare var halvt enig;)))

Helan og halvan!

Skrevet

Man får en 90liters murerbalje i plast hos felleskjøpet til 174 kroner, dersom ønsket er å holde ræva rein på fjellet. :0) Kjøper heller det jeg.

Skrevet

Man får en 90liters murerbalje i plast hos felleskjøpet til 174 kroner, dersom ønsket er å holde ræva rein på fjellet. :0) Kjøper heller det jeg.

Hørtes lurt ut! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...