Gjest Garvet Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Hvordan blir dere kvitt fluer som flyr rundt dere når dere sitter på dataen? 0 Siter
morsan Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 http://www.venneslanetthandel.no/productdetails.php?product=184 0 Siter
Gjest Garvet Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 http://www.venneslanetthandel.no/productdetails.php?product=184 Takk! En slik må jeg bestille! 0 Siter
morsan Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Takk! En slik må jeg bestille! Du kan nok få kjøpt dem rundt omkring også. Lurer på om vi kjøpte en på Europris eller Plantasjen eller noe. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Du kan nok få kjøpt dem rundt omkring også. Lurer på om vi kjøpte en på Europris eller Plantasjen eller noe. Bruker den gode, gamle fluesmekkeren jeg;) Så blir jeg sikkert kvitt eventuelle "grevinnearmer"...)) 0 Siter
Colette Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Du kan nok få kjøpt dem rundt omkring også. Lurer på om vi kjøpte en på Europris eller Plantasjen eller noe. Jeg kjøpte en sånn i Sverige....Men likte ikke å seigpine fluene til døde:-( Man hørte jo til og med at det freste og brant litt. Nei takke meg til en god gammeldags fluesmekker:-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Bruker den gode, gamle fluesmekkeren jeg;) Så blir jeg sikkert kvitt eventuelle "grevinnearmer"...)) he he... tror det må mer til med et sveip med fluesmekka for det :-) Men jeg synes også den gode, gamle fluesmekka er helt grei. Her hjemme finnes ikke fluer, men på hytta er det en del. Junior synes det er mest stas med Max Smekker, da...;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 he he... tror det må mer til med et sveip med fluesmekka for det :-) Men jeg synes også den gode, gamle fluesmekka er helt grei. Her hjemme finnes ikke fluer, men på hytta er det en del. Junior synes det er mest stas med Max Smekker, da...;-) Neida, her svinges fluesmekkeren jevnlig. Alle vinduer og dører er åpne, så fluer er det nok av, dessuten slår jeg hardt;))) Om vinteren er det snøskuffing, om sommeren fluesmekkeren, så her er intet "grevinneanheng";))))))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.