Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har masse energi, mange planer, gleder meg over livet. Jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre med all energien. Jeg trener mye, gjerne to ganger hver dag. Har dratt i gang flere "treningsgrupper" den siste uka . Har kjempemange planer, stor opprydning og omorganisering av alle skap og hele heimen. Tilbyr meg å hjelpe andre med både det ene og det andre. Lurer på om jeg skal bake noe, skru sammen møbler, rydde i hagen, strikke gensere og diverse. Sover kanskje fire-fem timer hver natt, men føler meg mer uthvilt og har mer energi enn jeg har hatt på lenge. Tankegangen er ikke lenger depressiv, jeg ser lyst på livet og regner med å klare de utfordringene livet gir. Med glans. Er veldig fokusert på kosthold og at jeg vil leve sunt, mye grønnsaker og frukt, lite tilsetningsstoffer. Har derfor store planer om å lage mye mat fra bunnen av, det er ikke godt å vite hva som er i den maten du kjøper ferdig. Planlegger totalrenovering av hagen. Har kjøpt mye nytt, både ting til hobby, klær og fancy ingredienser. Har brukt mer penger enn jeg har råd til, men bryr meg egentlig ikke om det. Får snart en ny utbetaling, så da ordner det seg nok. Hvis ikke kan jeg låne noe av min kjære mor. Har fått flere bemerkninger om at jeg har så mye energi, er i så fin form for tiden, alltid i godt humør. Og jeg føler det sånn selv også. Bra humør og masse energi. Deilig. Deilig.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Orio

15

• Colette

9

• morsan

3

• Angustia

2

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

Så herlig å lese, Orio;)))

Ønsker deg en flott sommer, og at planene settes ut i livet;)

Skrevet

Så herlig å lese, Orio;)))

Ønsker deg en flott sommer, og at planene settes ut i livet;)

Planene er i ferd med å settes ut i livet. Holder på med noen prosjekter på pcen nå, samtidig som jeg doler litt. Setter opp treningslogg, redigerer bilder, planlegger kosthold etc.

Skrevet

hypoman???

Nei. Jeg har det bare bra.

:- )

Skrevet

Så herlig, Orio, stå på :-)

Og takk for gla'innlegget; det oppmuntra meg nå - en vitamininnsprøytning av det gode slaget!

Skrevet

Så herlig, Orio, stå på :-)

Og takk for gla'innlegget; det oppmuntra meg nå - en vitamininnsprøytning av det gode slaget!

Bra!!!

Skrevet

Så flott og høre, Orio! Dette unner jeg deg virkelig:-)

Skrevet

Så flott og høre, Orio! Dette unner jeg deg virkelig:-)

Det er deilig. Men nå kribler det i beina og hele kroppen. Må opp og gjøre noe, et eller annet. Hva skal jeg gjøre med all denne energien?

Skrevet

Det er deilig. Men nå kribler det i beina og hele kroppen. Må opp og gjøre noe, et eller annet. Hva skal jeg gjøre med all denne energien?

Du kan komme og vaske vinduene mine! *hø hø*

Skrevet

Jeg vet faktisk hvordan du har det med energi til overs:-) Slik er jeg også mange dager. Det er vel da det er viktig og prøve og roe seg litt ned sånn på kveldingen. Og da hjelper det ofte å se på tv :-) Men hvis du har noe du skulle ha gjort. så er det jo bare og sette i gang:-)

Skrevet

hypoman???

Det er da vel ikke nødvendig og sykeliggjøre at et menneske som ofte har vært langt nede nå føler seg energisk og frisk?

Gjest liveterherligdet
Skrevet

Det er da vel ikke nødvendig og sykeliggjøre at et menneske som ofte har vært langt nede nå føler seg energisk og frisk?

det har da jeg ikke gjort!!

Skrevet

det har da jeg ikke gjort!!

Hypomani er da en del av et sykdomsbilde? Er det ikke?

Gjest liveterherligdet
Skrevet

Hypomani er da en del av et sykdomsbilde? Er det ikke?

kranglekjærring er du....

Skrevet

kranglekjærring er du....

Kall det hva du vil. Men ikke sleng ut slike ubetenksomme kommentarer uten å ha grunnlag for det. For oss som har fulgt Orio en stund, så er det veldig godt å lese at hun har det som hun har det nå.

Gjest noen tanker
Skrevet

Det er godt å høre at du har det bra. Det fortjener du, særlig med tanke på hvordan det var for litt siden. Håper ikke du tar det ille opp at også jeg tenkte raskt i retning av hypomani. Men dette vet du bedre enn meg, for jeg vet ikke hva diagnosen din er. Når noen ymter om det er det ikke for å være ekkel, men fordi en ønsker du skal ha det bra på en sunn måte.

Skrevet

Kall det hva du vil. Men ikke sleng ut slike ubetenksomme kommentarer uten å ha grunnlag for det. For oss som har fulgt Orio en stund, så er det veldig godt å lese at hun har det som hun har det nå.

Takk, du skreiv det jeg tenkte...

Skrevet

Jeg ble helt utmatta av å lese innlegget ditt jeg ;) Men bra er bra :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...