Gå til innhold

Dag Otto sur etter å ha blitt hacket på Twitter!

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• Colette

13

• hidi, the scorpion

9

• Axcia

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

hidi, the scorpion
Skrevet

Han er jo _min_ helt! Hvordan kan noen gjøre slik mot han...?

En av grunnene til å følge tour`en, er jo Dag Otto;)

Skrevet

Han er jo _min_ helt! Hvordan kan noen gjøre slik mot han...?

En av grunnene til å følge tour`en, er jo Dag Otto;)

Dag Otto er en flott og sympatisk mann. Bare han ikke snakker:-/

hidi, the scorpion
Skrevet

Dag Otto er en flott og sympatisk mann. Bare han ikke snakker:-/

Fy deg, Colette.... Jeg ærer mannen mer nettopp fordi han har beholdt dialekten sin;)

Vil du virkelig ha sølendinger på halsen din;)

Skrevet

Fy deg, Colette.... Jeg ærer mannen mer nettopp fordi han har beholdt dialekten sin;)

Nei, jeg snakker ikke om dialekten:-) Den er vakker nok:-) Men han har ikke noe vakkert organ, som min eks-svigermor ville ha sagt:-)

Skrevet

Ikke noe galt med dialekten, men selve stemmeleiet!

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, jeg snakker ikke om dialekten:-) Den er vakker nok:-) Men han har ikke noe vakkert organ, som min eks-svigermor ville ha sagt:-)

He, he;)

Hvilket "organ" snakker vi så om?

Skrevet

He, he;)

Hvilket "organ" snakker vi så om?

Hun var veldig opptatt av mannsstemmer, og uttrykte det på den måten når hun var misfornøyd:-) Og merket ikke en gang at vi andre ble flirete:-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Kjære tid, hva man henger seg opp i på en herlig mann...;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hun var veldig opptatt av mannsstemmer, og uttrykte det på den måten når hun var misfornøyd:-) Og merket ikke en gang at vi andre ble flirete:-)

Han er jo svigermors drøm.... Hva ner forlanger dere kravstore kvinner? (Du og morsan)

Skrevet

Kjære tid, hva man henger seg opp i på en herlig mann...;)

Har du _aldri_ "hengt deg opp i" stemmen til noen??

Det ville jeg synes var meget rart!

Skrevet

Han er jo svigermors drøm.... Hva ner forlanger dere kravstore kvinner? (Du og morsan)

Jeg har aldri digget kjendis noen så høyt at jeg har blitt personlig fornærmet over at andre ikke er like begeistret!

Jeg sier ikke at jeg ikke liker han eller at jeg synes han er fæl, men jeg er ikke noen fan av slik stemme.

hidi, the scorpion
Skrevet

Har du _aldri_ "hengt deg opp i" stemmen til noen??

Det ville jeg synes var meget rart!

Joda, men da mer som Janice i "Venner for livet";)))

Skrevet

Jeg sa en ganng her inne at stemmen/talemåten minner om Esben Esther, og DA ble hidi fornærmet, da! *hi hi*

Skrevet

Joda, men da mer som Janice i "Venner for livet";)))

Ja, vi har alle våre ting vi 'kicker' på :-)

Skrevet

Mannsstemme, hidi. Mannsstemme :-)

Skrevet

Jeg sa en ganng her inne at stemmen/talemåten minner om Esben Esther, og DA ble hidi fornærmet, da! *hi hi*

LOL:-) Men det stemmer jo faktisk:-)

candyqueen_83
Skrevet

Hva er galt med den? Er helt normal syns jeg da.

Skrevet

Hva er galt med den? Er helt normal syns jeg da.

For lys, nesten litt pipete. Minner for mye om Esben esther.

Skrevet

Jeg har aldri digget kjendis noen så høyt at jeg har blitt personlig fornærmet over at andre ikke er like begeistret!

Jeg sier ikke at jeg ikke liker han eller at jeg synes han er fæl, men jeg er ikke noen fan av slik stemme.

''Jeg sier ikke at jeg ikke liker han eller at jeg synes han er fæl, men jeg er ikke noen fan av slik stemme.''

Nei, det ligger noe der:-) Jeg skulle ønske noen startet en tråd om hvem som er fotball-VMs kjekkeste spiller jeg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...