morsan Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Jeg hadde også blitt sur dersom noen hadde fått andre til å tro at en melding med en så alvorlig ordelingsfeil var skrevet av meg!! ;-) http://www.vg.no/sport/sykkel/artikkel.php?artid=10003284 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Han er jo _min_ helt! Hvordan kan noen gjøre slik mot han...? En av grunnene til å følge tour`en, er jo Dag Otto;) 0 Siter
Colette Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Han er jo _min_ helt! Hvordan kan noen gjøre slik mot han...? En av grunnene til å følge tour`en, er jo Dag Otto;) Dag Otto er en flott og sympatisk mann. Bare han ikke snakker:-/ 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Dag Otto er en flott og sympatisk mann. Bare han ikke snakker:-/ Fy deg, Colette.... Jeg ærer mannen mer nettopp fordi han har beholdt dialekten sin;) Vil du virkelig ha sølendinger på halsen din;) 0 Siter
Colette Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Fy deg, Colette.... Jeg ærer mannen mer nettopp fordi han har beholdt dialekten sin;) Vil du virkelig ha sølendinger på halsen din;) Nei, jeg snakker ikke om dialekten:-) Den er vakker nok:-) Men han har ikke noe vakkert organ, som min eks-svigermor ville ha sagt:-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Skrevet 9. juli 2010 Fy deg, Colette.... Jeg ærer mannen mer nettopp fordi han har beholdt dialekten sin;) Vil du virkelig ha sølendinger på halsen din;) Ikke noe galt med dialekten, men selve stemmeleiet! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Nei, jeg snakker ikke om dialekten:-) Den er vakker nok:-) Men han har ikke noe vakkert organ, som min eks-svigermor ville ha sagt:-) He, he;) Hvilket "organ" snakker vi så om? 0 Siter
Colette Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 He, he;) Hvilket "organ" snakker vi så om? Hun var veldig opptatt av mannsstemmer, og uttrykte det på den måten når hun var misfornøyd:-) Og merket ikke en gang at vi andre ble flirete:-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Ikke noe galt med dialekten, men selve stemmeleiet! Kjære tid, hva man henger seg opp i på en herlig mann... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Hun var veldig opptatt av mannsstemmer, og uttrykte det på den måten når hun var misfornøyd:-) Og merket ikke en gang at vi andre ble flirete:-) Han er jo svigermors drøm.... Hva ner forlanger dere kravstore kvinner? (Du og morsan) 0 Siter
morsan Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Skrevet 9. juli 2010 Kjære tid, hva man henger seg opp i på en herlig mann... Har du _aldri_ "hengt deg opp i" stemmen til noen?? Det ville jeg synes var meget rart! 0 Siter
morsan Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Skrevet 9. juli 2010 Han er jo svigermors drøm.... Hva ner forlanger dere kravstore kvinner? (Du og morsan) Jeg har aldri digget kjendis noen så høyt at jeg har blitt personlig fornærmet over at andre ikke er like begeistret! Jeg sier ikke at jeg ikke liker han eller at jeg synes han er fæl, men jeg er ikke noen fan av slik stemme. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Har du _aldri_ "hengt deg opp i" stemmen til noen?? Det ville jeg synes var meget rart! Joda, men da mer som Janice i "Venner for livet";))) 0 Siter
morsan Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Skrevet 9. juli 2010 Nei, jeg snakker ikke om dialekten:-) Den er vakker nok:-) Men han har ikke noe vakkert organ, som min eks-svigermor ville ha sagt:-) Jeg sa en ganng her inne at stemmen/talemåten minner om Esben Esther, og DA ble hidi fornærmet, da! *hi hi* 0 Siter
morsan Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Skrevet 9. juli 2010 Joda, men da mer som Janice i "Venner for livet";))) Ja, vi har alle våre ting vi 'kicker' på :-) 0 Siter
Colette Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Han er jo svigermors drøm.... Hva ner forlanger dere kravstore kvinner? (Du og morsan) Mannsstemme, hidi. Mannsstemme :-) 0 Siter
Colette Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Jeg sa en ganng her inne at stemmen/talemåten minner om Esben Esther, og DA ble hidi fornærmet, da! *hi hi* LOL:-) Men det stemmer jo faktisk:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Ikke noe galt med dialekten, men selve stemmeleiet! Hva er galt med den? Er helt normal syns jeg da. 0 Siter
morsan Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Skrevet 9. juli 2010 Hva er galt med den? Er helt normal syns jeg da. For lys, nesten litt pipete. Minner for mye om Esben esther. 0 Siter
Colette Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har aldri digget kjendis noen så høyt at jeg har blitt personlig fornærmet over at andre ikke er like begeistret! Jeg sier ikke at jeg ikke liker han eller at jeg synes han er fæl, men jeg er ikke noen fan av slik stemme. ''Jeg sier ikke at jeg ikke liker han eller at jeg synes han er fæl, men jeg er ikke noen fan av slik stemme.'' Nei, det ligger noe der:-) Jeg skulle ønske noen startet en tråd om hvem som er fotball-VMs kjekkeste spiller jeg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.