Gå til innhold

Dag Otto sur etter å ha blitt hacket på Twitter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Jeg sier ikke at jeg ikke liker han eller at jeg synes han er fæl, men jeg er ikke noen fan av slik stemme.''

Nei, det ligger noe der:-) Jeg skulle ønske noen startet en tråd om hvem som er fotball-VMs kjekkeste spiller jeg :-)

Start den selv! :-)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• Colette

13

• hidi, the scorpion

9

• Axcia

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Start den selv! :-)

Her inne som det omtrent ikke finnes interesse for VM? Og "ingen" følger med? :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg sa en ganng her inne at stemmen/talemåten minner om Esben Esther, og DA ble hidi fornærmet, da! *hi hi*

Fordi jeg kjenner dem begge....

Og liker dem begge;)

Skrevet

Uruguay!

Ja, selvfølgelig....Det var et litt utydelig bilde. Men det er han som har blå øyne og lyst hår, og da heter han Folan eller noe slikt?

Skrevet

Og liker dem begge;)

Hmmm... jeg trodde du bodde litt lenger sydvest enn dem?

Skrevet

Og liker dem begge;)

men hvis du liker EE er det vel ingen grunn til å bli fornærmet pga sammenligningen mellom Dag Otto og hin? :-)

Skrevet

Ja, selvfølgelig....Det var et litt utydelig bilde. Men det er han som har blå øyne og lyst hår, og da heter han Folan eller noe slikt?

Diego Forlan, ja. Skikkelig nesegrev, men flott for det :-)

Skrevet

men hvis du liker EE er det vel ingen grunn til å bli fornærmet pga sammenligningen mellom Dag Otto og hin? :-)

Jeg skjønner godt hidis reakjson pga av denne sammenligingen. Hun liker vel Dag Otto som mann, og E.E som menneske

:-) Jeg liker Dag Otto som menneske og litt som mann, men E.E liker jeg ikke verken som menneske eller kvinne/mann:-(

hidi, the scorpion
Skrevet

Hmmm... jeg trodde du bodde litt lenger sydvest enn dem?

Neida, selv om jeg ikke bor i Grimstad, så snakker jeg dialekten min;) Akkurat som Dag Otto;)

Skrevet

Diego Forlan, ja. Skikkelig nesegrev, men flott for det :-)

Ja, han er flott:-) Nesen hans er stor, men aristokratisk:-) Og han har et spesielt uttrykk i øynene. Liker du ikke min nederlandske mann da?

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg liker Dag Otto hakket bedre;)

Men vi er jo fra samme by!

Skrevet

Jeg skjønner godt hidis reakjson pga av denne sammenligingen. Hun liker vel Dag Otto som mann, og E.E som menneske

:-) Jeg liker Dag Otto som menneske og litt som mann, men E.E liker jeg ikke verken som menneske eller kvinne/mann:-(

''Jeg liker Dag Otto som menneske og litt som mann, men E.E liker jeg ikke verken som menneske eller kvinne/mann:-(''

Enig!

Skrevet

Ja, han er flott:-) Nesen hans er stor, men aristokratisk:-) Og han har et spesielt uttrykk i øynene. Liker du ikke min nederlandske mann da?

Jeg kan i grunnen styre meg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...