candyqueen_83 Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har en rosebusk i potte på verandaen, og nå så jeg at halvparten ca var dekket med spindelvev, og bitte små lus eller noe lignende kryper inni. Hva kan jeg spraye den med? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Skrevet 9. juli 2010 Spinnmidd? Kanskje? Jeg vet ikke hva det er. 0 Siter
avidi Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Du kan jo i første omgang prøve kraftig grønsåpevann og se om det hjelper. Jeg har gitt opp mine roser,der trives lusa like godt uansett hva jeg sprayer med. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Skrevet 9. juli 2010 Du kan jo i første omgang prøve kraftig grønsåpevann og se om det hjelper. Jeg har gitt opp mine roser,der trives lusa like godt uansett hva jeg sprayer med. Så grønnsåpevann skader ikke rosene? Sprayer jeg både jorda og busken? Egentlig frister det mest å kaste hele dritten, men jeg får vel prøve. Det er ikke noe dyr på den andre potta mi. Der har jeg et tre, og petunia. 0 Siter
avidi Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Så grønnsåpevann skader ikke rosene? Sprayer jeg både jorda og busken? Egentlig frister det mest å kaste hele dritten, men jeg får vel prøve. Det er ikke noe dyr på den andre potta mi. Der har jeg et tre, og petunia. Neida, grønsåpevannet skader ikke rosene jeg har prøvd det mange ganger. Lusa forsvinner et par tre dager men de har alltid kommet tilbake på mine roser. 0 Siter
cathlin Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Kanskje? Jeg vet ikke hva det er. Det høres ut som spinnmidd. De er vanskelige å bli kvitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.