Gå til innhold

Surr - surr - surr


Orio

Anbefalte innlegg

Hjernen arbeider overtid. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å roe ned tankevirksomheten så jeg kan få lagt meg til å sove. Det er egentlig positiv tankevirksomhet, mange gode ideer og planer, ikke den negative spiralen jeg ofte havner inn i. Men jeg vet at jeg bør sove. Selv om det føles som jeg har all verdens overskudd og ubegrenset med energi er det fortsatt en liten rest av fornuft som er virksom, og den sier det er på tide å komme seg i seng. Dessuten begynner jeg egentlig å bli litt svimmel (og nesten kvalm) av denne tankekarusellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletia

Jeg har lite greie paa psykiatri, men jeg lurer paa om du kan vaere hypoman, slik en annen ogsa lurte paa.

Har du vaert det foer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være ekkel, Orio, men slik føler jeg meg også veldig ofte. Uten å framstille det som et problem jeg trenger løsning på her inne. Vi er ikke alltid helt i vater, og noen ganger må vi bare venne oss til at vi er urolige og at vi ikke får sove eller klarer å falle til ro. Slik er livet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvelden er ennå ung.

Kvelden er ennå ung. Men jeg har også en avtale tidlig på dagen i morgen. Og all fornuft tilsier at man trenger noen timers søvn for å fungere dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lite greie paa psykiatri, men jeg lurer paa om du kan vaere hypoman, slik en annen ogsa lurte paa.

Har du vaert det foer?

Har aldri vært hypoman, og er det ikke nå heller. Jeg har da rimelig god kontroll over hva jeg driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvelden er ennå ung. Men jeg har også en avtale tidlig på dagen i morgen. Og all fornuft tilsier at man trenger noen timers søvn for å fungere dagen etter.

Jepp. Det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være ekkel, Orio, men slik føler jeg meg også veldig ofte. Uten å framstille det som et problem jeg trenger løsning på her inne. Vi er ikke alltid helt i vater, og noen ganger må vi bare venne oss til at vi er urolige og at vi ikke får sove eller klarer å falle til ro. Slik er livet :-)

Jeg er ikke vant til dette, tror ikke jeg har hatt det sånn som nå før. Vanlig uro, angst og bekymring og søvnløshet av den grunn er jeg vant til.

Jeg mener heller ikke å fremstille det som et problem, tror jeg. Men det er litt slitsomt når hjernen er opptatt av så mye rart at jeg blir svimmel og småkvalm av det.

:- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Har aldri vært hypoman, og er det ikke nå heller. Jeg har da rimelig god kontroll over hva jeg driver med.

Det har du sikkert. Jeg vet ikke hva slags diagnose du har, derav spoersmaalet etter aa ha lest noe Nhd la ut paa forumet for ikke lenge siden.

Jeg er selv B/menneske og har mest energi om kvelden, men jeg lurte naa litt likevel bare:)

Ha en god natt. Haaper du faar sove:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du sikkert. Jeg vet ikke hva slags diagnose du har, derav spoersmaalet etter aa ha lest noe Nhd la ut paa forumet for ikke lenge siden.

Jeg er selv B/menneske og har mest energi om kvelden, men jeg lurte naa litt likevel bare:)

Ha en god natt. Haaper du faar sove:)

Jeg er a - menneske de luxe, fungerer egentlig best før ti på formiddagen. Burde se å komme meg i seng snart, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest septembermum

Første jeg tenker er at du ikke bør drikke kaffe før leggetid.

Kanskje meditasjon hadde vært tingen,

da trener du deg i å komme ut av slike situasjoner og klarer å slappe av før du legger deg.

Drikk gjerne litt kamillete med honning, det er beroligende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg tenker er at du ikke bør drikke kaffe før leggetid.

Kanskje meditasjon hadde vært tingen,

da trener du deg i å komme ut av slike situasjoner og klarer å slappe av før du legger deg.

Drikk gjerne litt kamillete med honning, det er beroligende.

Jeg drikker ikke kaffe, verken på kvelden eller andre tider av døgnet. :- )

Nå har ting heldigvis roet seg litt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest septembermum

Jeg drikker ikke kaffe, verken på kvelden eller andre tider av døgnet. :- )

Nå har ting heldigvis roet seg litt ned.

Uff tror det må være smittsomt jeg,

for i natt fikk ikke jeg sove før i femtia :D

og måtte opp halv ni pga jeg skulle noe.

Surret vel en del i skolten....

også fikk jeg halsbrann,

ble tørst, småsulten, tissatrengt osv....

alt på en gang hehe :)

Får håpe jeg sover bedre nå i natt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...