Gjest blåbærpiken Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Vurderer å selge selvplukk blåbær fra skogen. Hvor mye ville du gitt for en halv liter? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Jeg trodde at det var fritt frem for alle å gå i skogen og plukke blåbær. 0 Siter
Gjest bipp.. Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Det plukker jeg da helt gratis i skogen.. 0 Siter
Gjest Blåbærelsker Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Synest du har fått heller dårlige svar, Klart noen vil kjøpe blåbær. Så sunt og godt, og ikke alle som gidder/har tid til å plukke. Ser at de selger blåbær i en del butikker. Husker ikke prisen. Men ta en titt. Tror de er veldig dyre, så du må nok ta en lavere pris. Lykke til. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Synest du har fått heller dårlige svar, Klart noen vil kjøpe blåbær. Så sunt og godt, og ikke alle som gidder/har tid til å plukke. Ser at de selger blåbær i en del butikker. Husker ikke prisen. Men ta en titt. Tror de er veldig dyre, så du må nok ta en lavere pris. Lykke til. Det var selvplukk, trådstarter ville ta betaling for. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 30 kr Vil du gi kr 30,- for en halv liter blåbær, som du selv må plukke? 0 Siter
Orio Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Selvplukk? Hvem som helst kan gå inn i skogen og plukke blåbær om de vil det. Skogeier har ikke anledning til å ta betalt for det. Mener du å plukke blåbær og selge videre? 0 Siter
Gjest blåbærpiken Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Eier du skog? Nei, jeg mente selplukkede blåbær som jeg selger. Jeg går i skogen. Jeg plukker blåbær. Jeg rensker bærene. Jeg putter de i poser. Jeg selger dem. Hva ville du gitt for en halv liter? Hvis du liker blåbær. Hvis du ikke orker å gå i skogen selv. Hvis du bor midt i en stor by langt fra skogen. 0 Siter
Gjest blåbærpiken Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Selvplukk? Hvem som helst kan gå inn i skogen og plukke blåbær om de vil det. Skogeier har ikke anledning til å ta betalt for det. Mener du å plukke blåbær og selge videre? ''Mener du å plukke blåbær og selge videre?'' Ja. 0 Siter
Gjest da hadde du solgt masse Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Vil du gi kr 30,- for en halv liter blåbær, som du selv må plukke? Hvordan klarer du å mekke sammen den tolkningen? Er det ikke snakk om at hvem som helst går fritt i utmarka å plukker? Dette kan selges etter plukking. Jeg betaler gjerne 30 kr for en halvliter. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Hvordan klarer du å mekke sammen den tolkningen? Er det ikke snakk om at hvem som helst går fritt i utmarka å plukker? Dette kan selges etter plukking. Jeg betaler gjerne 30 kr for en halvliter. Dette sto i innlegget: ''Vurderer å selge selvplukk blåbær fra skogen'' Selvplukk er når en plukker selv, eks. selvplukk av jordbær. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Nei, jeg mente selplukkede blåbær som jeg selger. Jeg går i skogen. Jeg plukker blåbær. Jeg rensker bærene. Jeg putter de i poser. Jeg selger dem. Hva ville du gitt for en halv liter? Hvis du liker blåbær. Hvis du ikke orker å gå i skogen selv. Hvis du bor midt i en stor by langt fra skogen. Da er det ikke salg av selvplukk, men ferdig plukkede blåbær. Jeg kjøper gjerne blåbær, som andre har plukket. 0 Siter
Gjest Blåbærelsker Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Det var selvplukk, trådstarter ville ta betaling for. Ups.....må nok bruke briller hele tida:) Var helt sikker på at det stod selvplukka. Tenkte nok litt tullete uansett. Beklager:) 0 Siter
Gjest Blåbærelsker Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Leste litt feil. Se svar til -høstløv. 0 Siter
Gjest Blåbærelsker Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Nei, jeg mente selplukkede blåbær som jeg selger. Jeg går i skogen. Jeg plukker blåbær. Jeg rensker bærene. Jeg putter de i poser. Jeg selger dem. Hva ville du gitt for en halv liter? Hvis du liker blåbær. Hvis du ikke orker å gå i skogen selv. Hvis du bor midt i en stor by langt fra skogen. Men da misforstod jeg ikke likevel:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Jeg har betalt 10 kr pr kilo men de var ikke renset. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.