Gå til innhold

Hvor mye ville du gitt for blåbær?

Anbefalte innlegg

Gjest blåbærpiken
Skrevet

Men da misforstod jeg ikke likevel:)

Hehe. Jeg var uheldig med ordet selvplukk. Jeg mente selvplukkede.

Skrevet

Nei, jeg mente selplukkede blåbær som jeg selger.

Jeg går i skogen. Jeg plukker blåbær. Jeg rensker bærene. Jeg putter de i poser. Jeg selger dem.

Hva ville du gitt for en halv liter? Hvis du liker blåbær. Hvis du ikke orker å gå i skogen selv. Hvis du bor midt i en stor by langt fra skogen.

Antar jeg ville kunne betalt 30 kroner eller deromkring. Jeg er uansett ikke den som kjøper store mengder bær og safter og sylter, så 30-40 kroner for en kurv hadde gått helt fint:-)

Skrevet

Bor rett i skogkanten, men ville gladelig betalt 30 - 40 kr for ei korg. Fikk en hoggorm i bærplukkeren for mange år siden, og har utvikla fobi mot blåbærplukking...

Gjest Akrabadaba
Skrevet

Bor rett i skogkanten, men ville gladelig betalt 30 - 40 kr for ei korg. Fikk en hoggorm i bærplukkeren for mange år siden, og har utvikla fobi mot blåbærplukking...

Plukke hoggormer var nytt for meg. Hvordan tilbereder man hoggorm? :)

Skrevet

Plukke hoggormer var nytt for meg. Hvordan tilbereder man hoggorm? :)

Jeg bruker samme oppskrift som til røkt ål - et gourmetmåltid :-/

Skrevet

I går ga jeg ca 39 kr for 170 gr blåbær. Det synes jeg er for dyrt. Men 30 kr for 1/2 l er OK.

Skrevet

Nei, jeg mente selplukkede blåbær som jeg selger.

Jeg går i skogen. Jeg plukker blåbær. Jeg rensker bærene. Jeg putter de i poser. Jeg selger dem.

Hva ville du gitt for en halv liter? Hvis du liker blåbær. Hvis du ikke orker å gå i skogen selv. Hvis du bor midt i en stor by langt fra skogen.

Ingenting ;)

Plukker blåbærene selv.

Gjest prust
Skrevet

Jeg bruker samme oppskrift som til røkt ål - et gourmetmåltid :-/

GRØSS!!!!

Skrevet

GRØSS!!!!

Da er vi minst to - vemmes av ål, for ikke å snakke om hoggorm :-(((

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...