Gjest blåbærpiken Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Men da misforstod jeg ikke likevel:) Hehe. Jeg var uheldig med ordet selvplukk. Jeg mente selvplukkede. 0 Siter
morsan Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Nei, jeg mente selplukkede blåbær som jeg selger. Jeg går i skogen. Jeg plukker blåbær. Jeg rensker bærene. Jeg putter de i poser. Jeg selger dem. Hva ville du gitt for en halv liter? Hvis du liker blåbær. Hvis du ikke orker å gå i skogen selv. Hvis du bor midt i en stor by langt fra skogen. Antar jeg ville kunne betalt 30 kroner eller deromkring. Jeg er uansett ikke den som kjøper store mengder bær og safter og sylter, så 30-40 kroner for en kurv hadde gått helt fint:-) 0 Siter
Angustia Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Bor rett i skogkanten, men ville gladelig betalt 30 - 40 kr for ei korg. Fikk en hoggorm i bærplukkeren for mange år siden, og har utvikla fobi mot blåbærplukking... 0 Siter
Gjest Akrabadaba Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Bor rett i skogkanten, men ville gladelig betalt 30 - 40 kr for ei korg. Fikk en hoggorm i bærplukkeren for mange år siden, og har utvikla fobi mot blåbærplukking... Plukke hoggormer var nytt for meg. Hvordan tilbereder man hoggorm? 0 Siter
Angustia Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Plukke hoggormer var nytt for meg. Hvordan tilbereder man hoggorm? Jeg bruker samme oppskrift som til røkt ål - et gourmetmåltid :-/ 0 Siter
fresja Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 I går ga jeg ca 39 kr for 170 gr blåbær. Det synes jeg er for dyrt. Men 30 kr for 1/2 l er OK. 0 Siter
Humatus Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Nei, jeg mente selplukkede blåbær som jeg selger. Jeg går i skogen. Jeg plukker blåbær. Jeg rensker bærene. Jeg putter de i poser. Jeg selger dem. Hva ville du gitt for en halv liter? Hvis du liker blåbær. Hvis du ikke orker å gå i skogen selv. Hvis du bor midt i en stor by langt fra skogen. Ingenting Plukker blåbærene selv. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Jeg bruker samme oppskrift som til røkt ål - et gourmetmåltid :-/ GRØSS!!!! 0 Siter
Angustia Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 GRØSS!!!! Da er vi minst to - vemmes av ål, for ikke å snakke om hoggorm :-((( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.