Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har en nøkkelsafe på utsiden av døren hjemme? Jeg vurderer å anskaffe det, noe som ligner denne:

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=135875815

Det må da være praktisk, i stedet for at ungene har nøkkel i sekken/lomma, eller at en legger nøkkelen under dørmatta? Eller...? Er det noen her som kan komme med innspill for/imot nøkkelsafe?

Link til andre modeller? Det finnes kanskje smartere løsninger i salg, hva vet jeg...

Er det smart å montere den rett ved døra (blir godt synlig), eller mer skjult?

Fortsetter under...

Gjest Petra N
Skrevet

Jeg vurderer å montere en godt skjult. Jeg kan ikke skjønne annet enn at den må være mulig å åpne. Eller er tanken at en dør skal være like lett å åpne, slik at tyven heller tar døra hvis han nå sto der. Dersom man har alarm er det kanskje ikke så farlig. Da vil jo uansett alarmen ule, om en innbrudstyv får ut nøkkelen.

Her er en uttalelse fra IF

www.arcus-vita.no/filemanager/download_file/file/165704.pdf

fargeklatten
Skrevet

Vi har nøkkelsafe på utsiden av døren, den er meget synlig. Det er helt perfekt!! Nå slipper ungene å passe på nøkler på skolen eller i andre anledninger. Særlig det ene barnet vårt klarer ikke å passe på nøkler uten å rote dem bort stadig vekk...Det er en lett kode å huske på, og den kan forandres etter behov. Uansett er det mye sikrere med nøkkel i safe, enn under matta eller i garasjen e.l.

Skal tyver åpne safen så klarer de det, også utedørene/verandadørene kan de åpne lett, så skal man være sikker på innbrudd ,så må man ha alarm!

Også vi voksne lar vær å ta med nøkkel til huset av og til, når vi skal ut på tur og ikke gidder å dra med nøkkel i lomma.

Vi har et annet merke, men tror at hvis du kjøper safe hos seriøs forhandler så er de nok like gode alle sammen.

Kan varmt anbefales!!

Skrevet
  fargeklatten skrev (På 10.7.2010 den 8.58):

Vi har nøkkelsafe på utsiden av døren, den er meget synlig. Det er helt perfekt!! Nå slipper ungene å passe på nøkler på skolen eller i andre anledninger. Særlig det ene barnet vårt klarer ikke å passe på nøkler uten å rote dem bort stadig vekk...Det er en lett kode å huske på, og den kan forandres etter behov. Uansett er det mye sikrere med nøkkel i safe, enn under matta eller i garasjen e.l.

Skal tyver åpne safen så klarer de det, også utedørene/verandadørene kan de åpne lett, så skal man være sikker på innbrudd ,så må man ha alarm!

Også vi voksne lar vær å ta med nøkkel til huset av og til, når vi skal ut på tur og ikke gidder å dra med nøkkel i lomma.

Vi har et annet merke, men tror at hvis du kjøper safe hos seriøs forhandler så er de nok like gode alle sammen.

Kan varmt anbefales!!

Hvilket merke er deres nøkkelsafe? Jeg vil gjerne sammenligne forskjellige modeller *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...