Angustia Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Minstejenta dro på overnattingsbesøk nettopp, så jeg kan være inne med god samvittighet resten av dagen, om jeg vil ;.) 0 Siter
Gjest Akrabadaba Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Minstejenta dro på overnattingsbesøk nettopp, så jeg kan være inne med god samvittighet resten av dagen, om jeg vil ;.) Høres deilig ut. Kos deg med rødvinen! 0 Siter
Angustia Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Høres deilig ut. Kos deg med rødvinen! Takk! Skal ikke se bort fra at jeg spretter ei flaske hvitvin på terrassen i kveld :-) Har "barnefri" et par-tre ganger i året, så det er vel en gylden & gyldig anledning! 0 Siter
Gjest Akrabadaba Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Takk! Skal ikke se bort fra at jeg spretter ei flaske hvitvin på terrassen i kveld :-) Har "barnefri" et par-tre ganger i året, så det er vel en gylden & gyldig anledning! Da fortjener du virkelig å kunne kose deg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Det er jo Tour de France og jeg har ikke sol på verandaen min ennå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.