Gjest Northern Man Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Jeg er en voksen mann som går på 400mg Lamictal som jeg tar om kvelden i forhold til bipolariteten min. I tillegg så går jeg på ritalin; har gått noen måneder på 60mg som jeg tok om morgen. Men har siden onsdag økt til 100mg, fordelt på 60mg på morgenen og 40mg til lunch. Dette i samråd med psykiater fordi 60mg tydligvis ikke var nok. Men jeg har en del bivirkninger etter at jeg har tatt 40mg til lunch, vondt i hode, kvalme etc. Er dette forbigående da jeg kun har gått på 100mg i 5 dager? Kan det være en ide og ta 40mg i forbindelse med middag. Jeg har ikke hatt bivirkninger tidligere på ritalin. 0 Siter
Gjest ei som går på Ritalin Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Hvis du har startet med 40mg til lunsj uten å trappe opp får man fort de bivirkningene du beskriver. Jeg ville ha økt dosen over flere uker nettopp for å slippe bivirkninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.