Gjest lurer jeg på Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Dersom jeg får henvisning til psykolog, hva får NAV vite? Dersom jeg går til psykolog i et annet fylke, grunnet at dette er nærmere jobben. Hvilket NAV får info, der jeg bor eller der jeg jobber/går til psykolog? 0 Siter
Gjest Ekte NAV-ansatt Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 NAV blir kun informert dersom du mottar sykepenger eller AAP. Informasjonen vil da gå til ditt lokale NAV-kontor, dvs i hjemkommunen (der du er folkeregistrert). 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 NAV blir kun informert dersom du mottar sykepenger eller AAP. Informasjonen vil da gå til ditt lokale NAV-kontor, dvs i hjemkommunen (der du er folkeregistrert). Men om du kun skal betale egenandelen, så må vel NAV ha noe info? Hvilket NAV er det som får det? 0 Siter
Gjest Ekte NAV-ansatt Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Men om du kun skal betale egenandelen, så må vel NAV ha noe info? Hvilket NAV er det som får det? HELFO, evt NAV forvaltning, ikke ditt lokale NAV-kontor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.