Dorthe Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Det hadde kommet an på pengepungen. Hvis den var slunken hadde jeg valgt Bulgaria, hvis den var god og full så hadde jeg valgt Hellas. 0 Siter
Skyer Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Helt klart Hellas. Har ikke vært i Hellas før, men jeg har vært i Bulgaria, og det frister ikke til gjentagelse... 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Det hadde kommet an på pengepungen. Hvis den var slunken hadde jeg valgt Bulgaria, hvis den var god og full så hadde jeg valgt Hellas. HELLAS!!! Nå har ikke jeg vært i Bulgaria, og det har aldri fristet heller. Men har vært på mange av de greske øyene, og Hellas er FANTASTISK på alle måter. Hyggelige folk, koselig atmosfære, nydelig mat.. Så i år, som i fjor, blir det Hellas (Kreta) på oss:):) 0 Siter
tusseline Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Hellas er et trivelig land å feriere i. Vært der mange ganger, på flere forskjellige steder. Har ikke vært i Bulgaria, men det virker mere...kjipt. 0 Siter
Noraførr Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 HELLAS definitivt!! Vakre øyer, hyggelige folk, god mat. 0 Siter
Line Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Hellas - ingen tvil! Man trenger ikke dra til de mest kjente turistmålene, men heller bestille hotell gjennom Thompson.com eller lignende. Nydelig klima, vennlige folk, nydelig mat, og ingen mageproblemer. Rimelig var det også! Var i Bulgaria for en del år tilbake, og været var ikke stabilt i det hele tatt. Var dårlig i magen fra dag én fordi de ikke oppbevarte maten ordentlig, og det var generelt et land der de lever "tretti år tilbake i tid". Noen jeg kjenner var nylig i Bulgaria også, og hadde regn i seks av sju dager. Jeg ville valgt Hellas, men hvert sted har sin sjarm, da. Det spørs hva man er ute etter. 0 Siter
Gjest Hei sveis!! Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Hellas - ingen tvil! Man trenger ikke dra til de mest kjente turistmålene, men heller bestille hotell gjennom Thompson.com eller lignende. Nydelig klima, vennlige folk, nydelig mat, og ingen mageproblemer. Rimelig var det også! Var i Bulgaria for en del år tilbake, og været var ikke stabilt i det hele tatt. Var dårlig i magen fra dag én fordi de ikke oppbevarte maten ordentlig, og det var generelt et land der de lever "tretti år tilbake i tid". Noen jeg kjenner var nylig i Bulgaria også, og hadde regn i seks av sju dager. Jeg ville valgt Hellas, men hvert sted har sin sjarm, da. Det spørs hva man er ute etter. Var i Bulgaria for et par år siden, men med så billig sprit var vi dritings hele tiden. Fikk ikke med oss så mye, men det var en gøy tur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.