Gå til innhold

Hellas vs Bulgaria

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hadde kommet an på pengepungen. Hvis den var slunken hadde jeg valgt Bulgaria, hvis den var god og full så hadde jeg valgt Hellas.

Skrevet

Helt klart Hellas. Har ikke vært i Hellas før, men jeg har vært i Bulgaria, og det frister ikke til gjentagelse...

sprelline1365380900
Skrevet

Det hadde kommet an på pengepungen. Hvis den var slunken hadde jeg valgt Bulgaria, hvis den var god og full så hadde jeg valgt Hellas.

HELLAS!!!

Nå har ikke jeg vært i Bulgaria, og det har aldri fristet heller. Men har vært på mange av de greske øyene, og Hellas er FANTASTISK på alle måter. Hyggelige folk, koselig atmosfære, nydelig mat.. Så i år, som i fjor, blir det Hellas (Kreta) på oss:):):)

Skrevet

Hellas er et trivelig land å feriere i. Vært der mange ganger, på flere forskjellige steder. Har ikke vært i Bulgaria, men det virker mere...kjipt.

Skrevet

HELLAS definitivt!!

Vakre øyer, hyggelige folk, god mat.

Skrevet

Hellas - ingen tvil! Man trenger ikke dra til de mest kjente turistmålene, men heller bestille hotell gjennom Thompson.com eller lignende. Nydelig klima, vennlige folk, nydelig mat, og ingen mageproblemer. Rimelig var det også!

Var i Bulgaria for en del år tilbake, og været var ikke stabilt i det hele tatt. Var dårlig i magen fra dag én fordi de ikke oppbevarte maten ordentlig, og det var generelt et land der de lever "tretti år tilbake i tid".

Noen jeg kjenner var nylig i Bulgaria også, og hadde regn i seks av sju dager.

Jeg ville valgt Hellas, men hvert sted har sin sjarm, da. Det spørs hva man er ute etter.

Gjest Hei sveis!!
Skrevet

Hellas - ingen tvil! Man trenger ikke dra til de mest kjente turistmålene, men heller bestille hotell gjennom Thompson.com eller lignende. Nydelig klima, vennlige folk, nydelig mat, og ingen mageproblemer. Rimelig var det også!

Var i Bulgaria for en del år tilbake, og været var ikke stabilt i det hele tatt. Var dårlig i magen fra dag én fordi de ikke oppbevarte maten ordentlig, og det var generelt et land der de lever "tretti år tilbake i tid".

Noen jeg kjenner var nylig i Bulgaria også, og hadde regn i seks av sju dager.

Jeg ville valgt Hellas, men hvert sted har sin sjarm, da. Det spørs hva man er ute etter.

Var i Bulgaria for et par år siden, men med så billig sprit var vi dritings hele tiden. Fikk ikke med oss så mye, men det var en gøy tur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...