Gå til innhold

Feriehelvete

Gjest Galvaniserte følelser

Anbefalte innlegg

Gjest Galvaniserte følelser
Skrevet

Det er når to voksne pluss barna skal på ferie. Voksne er så barnslige at de ikke kan sammarbeide om å gjøre det til en flott opplevelse for barna. De er sure på hverandre, og har nok med seg selv.

Slik hadde jeg det da jeg var på ferie med mine foreldre. Kan virkelig foreldre oppføre seg voksent, eller er det en utopi?

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er jeg som har sånne foreldre... Men jeg velger å tro at det finnes foreldre som kan gjøre ferien til en god opplevelse for sine barn.

Skrevet

Kan ikke si jeg opplever at vi har det slik i vår familie. Vi har fordelt oppgavene før ferien ganske greit, vi gleder oss stort sett til ferien alle mann og klarer å oppføre oss sivilisert mot hverandre :)

Skrevet

Tror de fleste klarer å oppføre seg sivilisert.

Ferie skal være kos for alle i familien, store som små.

Og det er jo viktig å snakke sammen i forkant, slik at man ikke har helt ulike forventninger, samt at man fordeler oppgaver og husarbeide..

trollemor;o)
Skrevet

Ser tilbake på barndommens somre med glede!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...