Gjest Galvaniserte følelser Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Det er når to voksne pluss barna skal på ferie. Voksne er så barnslige at de ikke kan sammarbeide om å gjøre det til en flott opplevelse for barna. De er sure på hverandre, og har nok med seg selv. Slik hadde jeg det da jeg var på ferie med mine foreldre. Kan virkelig foreldre oppføre seg voksent, eller er det en utopi? 0 Siter
-ssi Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Godt å høre at det ikke bare er jeg som har sånne foreldre... Men jeg velger å tro at det finnes foreldre som kan gjøre ferien til en god opplevelse for sine barn. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Kan ikke si jeg opplever at vi har det slik i vår familie. Vi har fordelt oppgavene før ferien ganske greit, vi gleder oss stort sett til ferien alle mann og klarer å oppføre oss sivilisert mot hverandre 0 Siter
Liliaceae Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Tror de fleste klarer å oppføre seg sivilisert. Ferie skal være kos for alle i familien, store som små. Og det er jo viktig å snakke sammen i forkant, slik at man ikke har helt ulike forventninger, samt at man fordeler oppgaver og husarbeide.. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Ser tilbake på barndommens somre med glede! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.