Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med ustrukturerte venner som ikke har orden på livet sitt, og som alltid er blakk. Men fester villt, alltid låner penger av deg og hver eneste gang ender man som sjåfør for dem.

Skjønner jo at de kan ha tøffe perioder i livet og at mye slitsomt skjer. Men det er så utrolig lite strukturert å fly rundt på den måten. De kunne jo bedt om hjelp i edru tilstand og snakket om det istedet!

Og i tillegg får man alltid forklart at det er fordi de sliter at de gjør sånn og slik.. Jammen det visste vi alt...*sukker* Jeg hater å bli dratt inn i andres drama. Etter at jeg lærte mine egne reaksjonsmønstre og fikk orden på det så får jeg vondt i magen hver gang jeg treffer folk som kan trigge det. Og så føler jeg meg slem fordi jeg tier, trekker meg unna og ikke mater elendigheta. Selv om det er det sunneste og smarteste å gjøre.

Gjest infaco
Skrevet

Tenk at du hjelper dem ved å si nei til disse tingene. Det er bare destruktivt for dem med all drikkingen og du "lar dem få lov" ved å låne dem penger (som du aldri får tilbake) og kjøre dem til fest.

Gjest - Ingoen -
Skrevet

Tenk at du hjelper dem ved å si nei til disse tingene. Det er bare destruktivt for dem med all drikkingen og du "lar dem få lov" ved å låne dem penger (som du aldri får tilbake) og kjøre dem til fest.

Enig med du!

Skrevet

I prinsippet lett. I virkeligheten vanskelig.

Skrevet

Skjønner ikke hva du mener med det sunneste og smarteste du kan gjøre. Men altså er det ikke litt kjipt å gjøre sånn ut av dårig samvittighet=

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...