Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

I går var det knallvær, og vi fikk utnyttet dagen til fulle i Badeland i Dyreparken.

I dag regner det, og vi bare sløver her hjemme. Litt deilig det og!

Vi sov til 9, hadde frokost 10.30, og har startet opp prosjekt "rydde bort leker som ikke blir brukt lenger" og kaste skrot, og jammen blir det vei i vellinga!

Vi mangler kasser til det som skal spares på, så inntil videre blir det satt i store poser på garasjeloftet.

Og under over alle under - vi fant plutselig laderen til fotoapparatet som har vært borte i noen måneder! Den lå i en Diddle-bag oppi en stor korg med rot.... Jeg spratt opp og kysset 6-åringen i fjeset av glede :-)

Så nå skal vi endelig få tatt bilder igjen!

Gjest Fredens borg
Skrevet

Det var veldig interessant å lese. Du har jammen med et spennende liv. :)

Skrevet

Så grei 6-åringen hadde vært som hadde funnet en så sikker lagringsplass for laderen...*s*

mariaflyfly
Skrevet

Deilig å få rydda i skap og skuffer. Jeg holder på jeg også. :)

Skrevet

Det virker ikke som dere sløver så veldig

;-)

Det er ikke det jeg kaller å sløve når man rydder bort skrot og leker :-)

Kos dere videre

Gjest prust
Skrevet

Så grei 6-åringen hadde vært som hadde funnet en så sikker lagringsplass for laderen...*s*

Kremt...

Er ikke så sikker på om det var 6-åringen som la den der.... Tror vel kanskje det var mor sjøl som puttet den oppi der i siste liten da vi skulle hjem fra påskeferie...

Er spent på hvilke bilder vi tok sist. Trodde egentlig vi tok bilder i begynnelsen av mai, men er ikke helt sikker....

Gjest prust
Skrevet

Deilig å få rydda i skap og skuffer. Jeg holder på jeg også. :)

Utrolig mye rask en samler på!

Men det er litt vanskelig å kaste, synes jeg.... Har likevel vært flink i dag. 6-åringen har ikke arvet mine ikke-kaste-gen, for henne kunne vi godt ha kastet enda mer...

Nå står gangen full av ting som skal opp på garasjeloftet. Må ta en økt nå og få det opp.

Gjest prust
Skrevet

Det virker ikke som dere sløver så veldig

;-)

Det er ikke det jeg kaller å sløve når man rydder bort skrot og leker :-)

Kos dere videre

Nei, det er jo en skikkelig jobb :-) Men tempoet er i litt sløve-tempo. 9-åringen har ikke kledd seg enda, og først nå fikk jeg tuppet 6 og 11 åringen ut for å lufte seg litt. 9-åringen skal bare spise litt "formiddagsmat" først, så må hun også ut litt.

Gjest - Ingoen -
Skrevet

Høres ut som en flott og nyttig dag!

Her har vi flott sommervær i dag, men gjengen er så daff at de sitter i loftstuen og spiller Nintendo.. *skjemmes*

Babyen sover, mor er varm, lei av rotete hus og rydding, trøtt av konstant mangel på søvn.. Jaja, kanskje stranda i morgen, viss været holder. Og så må jeg få med: vi har trekt krabbeteiner og garn før fuglene våknet i dag tidlig ;-) Så litt har vi faktisk fått gjort i dag!

Skrevet

Så bra - deilig å få litt unna på slike dager som i dag.

Vi var også og badet i går, men det blåste noe voldsomt, men det var over 20 grader og sol, så det var jo deilig likevel.

Vi skal snart ta en sjau på rommene til jentene, blir nok mye å kaste og legge bort.

Gleder meg til det er overstått.

Gjest prust
Skrevet

Så bra - deilig å få litt unna på slike dager som i dag.

Vi var også og badet i går, men det blåste noe voldsomt, men det var over 20 grader og sol, så det var jo deilig likevel.

Vi skal snart ta en sjau på rommene til jentene, blir nok mye å kaste og legge bort.

Gleder meg til det er overstått.

Vi har mye igjen, selv om vi holdt på lenge tidligere i dag. Må ta bokhylla til minstejenta, den er stappfull av bøker, spill, rot, blyanter og masse fjas.... Og vi har ikke begynt enda på 9-åringens rom. Hennes rom er veldig lite, og hun har lite plass til tingene...

PSSST - har sendt deg mail :-)

Skrevet

Vi har mye igjen, selv om vi holdt på lenge tidligere i dag. Må ta bokhylla til minstejenta, den er stappfull av bøker, spill, rot, blyanter og masse fjas.... Og vi har ikke begynt enda på 9-åringens rom. Hennes rom er veldig lite, og hun har lite plass til tingene...

PSSST - har sendt deg mail :-)

Psssst....har sendt deg mail tilbake ;-)

Skrevet

Flinke dere! Men en "sløv" regnværsdag ville jeg ikke kalt det etter min standard....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...