Gå til innhold

hvordan er det mulig å fly så feil uten å se det

Anbefalte innlegg

Gjest landet på feil klode
Skrevet

http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/skulle-til-sydney-havnet-paa-feil-side-av-jorden-3247446.html

Leste om et par som skulle til Sydney i Australia men som havnet i Sydney i Canada istedenfor. Reiseselskapet hadde booket feil.

Men hvordan er det mulig å ikke oppdage dette før de landet i Canada? Det er jo en god del ting på et fly som opplyser hvor en er på vei? Har de vært skikkelig sløve og bare sovet under hele turen?

Skrevet

Syns ikke det er så rart. begge steder heter sydney.

Skrevet

Syns ikke det er så rart. begge steder heter sydney.

Hadde jeg sittet på det flyet så hadde jeg undret meg over at vi fløy over havet. Skal man til Sydney i Australia, så skal man vel først til Asia og der er det ikke noe hav.

Og hva med reiseselskapet. Hvis det heter Northwest line så er det også noe rart? På et fly på vei til Bangkok så er vel flyet ganske asiatisk inspirert med asiatiske flyvertinner og asiatisk mat.

Og i begynnelsen av flyturen så sier vel kapteinen hvor de skal , er ikke det vanlig? pluss at man som regel følger med på et kart hvor man skal.

Så ja, jeg synes det høres utrolig ut å ikke oppdage dette før de kom dit.

Skrevet

Hadde jeg sittet på det flyet så hadde jeg undret meg over at vi fløy over havet. Skal man til Sydney i Australia, så skal man vel først til Asia og der er det ikke noe hav.

Og hva med reiseselskapet. Hvis det heter Northwest line så er det også noe rart? På et fly på vei til Bangkok så er vel flyet ganske asiatisk inspirert med asiatiske flyvertinner og asiatisk mat.

Og i begynnelsen av flyturen så sier vel kapteinen hvor de skal , er ikke det vanlig? pluss at man som regel følger med på et kart hvor man skal.

Kanskje de var litt slitne i hodet.

Skrevet

Kanskje de var litt slitne i hodet.

ja eller at de hadde døset av under hele turen?

Skrevet

Kanskje de var veldig uvant med (lange) flyvninger?

Re. det man ser utenfor vinduet: Jeg fulgte min gamle mormor til USA for mange år siden. Etter å ha stirret lenge ut av vinduet, kommenterte hun at det var en stor sjø der ute som aldri tok slutt... Det var vingen hun så...

Skrevet

Kanskje de var veldig uvant med (lange) flyvninger?

Re. det man ser utenfor vinduet: Jeg fulgte min gamle mormor til USA for mange år siden. Etter å ha stirret lenge ut av vinduet, kommenterte hun at det var en stor sjø der ute som aldri tok slutt... Det var vingen hun så...

De skulle til Sydney. Jeg går i fra at det visste at det ikke var noen direkteflyvninger Det er vanlig å bytte i Asia et sted. I begynnelse på flyturen så få rman jo høre hvor man skal hen. Det er også kart på flyet som forteller hvor mn er hen.

Men de har kanskje sovet hele tiden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...