Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem vinner i kveld:

Spania eller Nederland?

Jeg holder en knapp på Nederland fordi jeg liker oransje.

Og Andy Schleck vant dagens etappe i tour de france. hurra. sport.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror Spania vinner, men jeg håper litt på Nederland. Selv om jeg egentlig er ganske nøytral. Synes Dirk Kuyt fortjener denne.

Skrevet

Tror Spania vinner, men jeg håper litt på Nederland. Selv om jeg egentlig er ganske nøytral. Synes Dirk Kuyt fortjener denne.

Tja, han er jo litt småsøt, men ikke helt min type.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tja, han er jo litt småsøt, men ikke helt min type.

Han er derimot min type. Fin og blond, og utholdende. Selv om jeg egentlig foretrekker brunetter, men jeg er ikke så firkanta på det når det gjelder menn. Torres er jo ganske mørk, men han har vært ræva, og får sikkert ikke spille.

Skrevet

Han er derimot min type. Fin og blond, og utholdende. Selv om jeg egentlig foretrekker brunetter, men jeg er ikke så firkanta på det når det gjelder menn. Torres er jo ganske mørk, men han har vært ræva, og får sikkert ikke spille.

Hm. Tror også jeg foretrekker brunt hår. Syns torres virka litt for barnslig i ansiktet.

Hvem flere han man å velge mellom på disse to lagene?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hm. Tror også jeg foretrekker brunt hår. Syns torres virka litt for barnslig i ansiktet.

Hvem flere han man å velge mellom på disse to lagene?

Det er jo en del langhåra hunks, tydelig inspirert av Modern Talking, på Spania. På Nederland har du noen ordentlige klyser som f.eks. Robben.

Dirk er nok mannen. Bare navnet lyser av klasse. Dirk.

Skrevet

Det er jo en del langhåra hunks, tydelig inspirert av Modern Talking, på Spania. På Nederland har du noen ordentlige klyser som f.eks. Robben.

De blir litt for steinalder for min del. Men men, jeg syns de kler hverandre på banen, tenker på fargene på draktene. Bortsett fra keepern i gult.

tzatziki1365380058
Skrevet

Holdt med Spania fra starten, og holder ENDA mer med Spania nå, etter å ha sett hvor stygt Nederland spiller! Endelig en utvist - ikke et sekund for tidlig!!!

Skrevet

Holdt med Spania fra starten, og holder ENDA mer med Spania nå, etter å ha sett hvor stygt Nederland spiller! Endelig en utvist - ikke et sekund for tidlig!!!

Og, Spania vant. Det fikk jeg med meg.

tzatziki1365380058
Skrevet

Og, Spania vant. Det fikk jeg med meg.

:)

tzatziki1365380058
Skrevet

''Dirk er nok mannen. Bare navnet lyser av klasse. Dirk.''

Jeg ler meg skvett forderva her jeg sitter! Dirk!

Og plutselig kom jeg på at jeg var dødsforelska i en nederlender da jeg gikk i 8. klasse - da klassen min fikk besøk av en nederlandsk klasse fra en vennskapskommune, eller noe sånt.

Gjett hva han het... Ja, nettopp: DIRK!!!

LOL!!!

Oooooo - jeg hadde god smak.... :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Dirk er nok mannen. Bare navnet lyser av klasse. Dirk.''

Jeg ler meg skvett forderva her jeg sitter! Dirk!

Og plutselig kom jeg på at jeg var dødsforelska i en nederlender da jeg gikk i 8. klasse - da klassen min fikk besøk av en nederlandsk klasse fra en vennskapskommune, eller noe sånt.

Gjett hva han het... Ja, nettopp: DIRK!!!

LOL!!!

Oooooo - jeg hadde god smak.... :)

Og Dirk oppførte seg eksemplarisk også i går (dog ikke helt på høyden spillemessig), i en kamp der flere av hans lagkamerater så ut til å tro VM-finalen kunne vinnes med vold.

Mitt relativt nøytrale underdoghåp i forkant av kampen, forandret seg raskt til Spania-sympati, og heldigvis vant det beste (og ikke minst fairspillende) laget.

Nederland har nå (den noe tvilsomme) ærer av å ha deltatt i to av VM-historiens styggeste kamper. Først Portugal-kampen for 4 år siden - den desiderte styggeste kampen i VMs lange historie, der begge lag måtte avslutte med 9 mann, og nå VM-historiens styggeste finale.

Ikke dårlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...