Gå til innhold

"kiling" i brystet og metthetsfølelse

Anbefalte innlegg

Gjest lurer på det i dag
Skrevet

Jeg har hatt en slags kiling i brystet som har kommet og gått de siste ukene. Har aldri opplevd det før og lurer jo på hva det kan komme av. Når jeg var ute og badet i dag ble kilingen erstattet av en brennende følelse, men nå er det kilingen igjen.

I tillegg har jeg fått så sterk metthetsfølelse. Har pleid å ha ekstra god appetitt men nå orker jeg mye mindre og raser ned i vekt.

Er det noen som har hørt om noe lignende?

Skrevet

Å rase ned i vekt uten grunn oppsøker man lege for.

Gjest lurer på det i dag
Skrevet

Å rase ned i vekt uten grunn oppsøker man lege for.

Takk for svar. Er jo ikke egentlig uten grunn da siden jeg spiser mindre fordi jeg blir fortere mett. Men ser poenget ditt. Skal bestille en time jeg.

Skrevet

Hvis du er jente så bør du få en ordentlig hjerteundersøkelse, da våre symptomer ikke ligner "typiske" symptomer som smerte og stråling ut venstre arm.. Det er press og trykk i mage/bryst eller hals, det kan være magesmerter og andre "rare" ting.

Uansett, vekttap uten grunn skal alltid undersøkes. Syns også du skal ta med alle andre symptomer du har, selv om de virker uvesentlige - om det er luft i magen eller søvnløshet. Så får legen hele sykdomsbildet. Lykke til!

Skrevet

Det kan jo hende det er begynnende smerter i overgangen fra spiserøret til magesekken, som er lett å behandle hvis du kommer deg til lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...