Gå til innhold

Grrrr fristelser

Anbefalte innlegg

Gjest Feit og dum
Skrevet

Har vært kjempeflink i dag. Gått lang tur, og spist sunt, og kost med meg med litt mørk sjokokolade.

Så lager mannen nystekte vaffler. Jeg forsøker å sitte her og nøye med lukten. OG så laster han ned en superspennede serie. Det betyr at jeg kan bli sittende her i kveld istedenfor å bevege meg.

Det skal sannelig ikke være lett :)

Skrevet

Men det er jo helg! Hvorfor ikke ta en vaffel eller tre, så kan du jogge det av deg imorra?

Mulig jeg er feit og dum nå, hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke bare svinger fyren vaffelpressa, men han skal se en serie den ene kvelden hvert fjerde år da ingen heterofile menn ser serier.

Dump ham!

Gjest Feit og dum
Skrevet

Ikke bare svinger fyren vaffelpressa, men han skal se en serie den ene kvelden hvert fjerde år da ingen heterofile menn ser serier.

Dump ham!

Dette handlet ikke om han, men om de daglige fristelser. Men klarte å bare spise en vaffel og tok eplecidereddik for langsommere fordøyelse. Planla å bare se en episode, men er nå på den andre ;) Og det er absolutt ikke bare den ene kvelden i året.

Gjest Feit og dum
Skrevet

Men det er jo helg! Hvorfor ikke ta en vaffel eller tre, så kan du jogge det av deg imorra?

Mulig jeg er feit og dum nå, hilsen

Jo klarte å holde meg til bare en. Det er utrolig bra skal jeg si deg når mannen svinger opp med sine gode vaffler. *stolt av meg selv*

Skrevet

Jo klarte å holde meg til bare en. Det er utrolig bra skal jeg si deg når mannen svinger opp med sine gode vaffler. *stolt av meg selv*

glad jeg ikke er noe glad i vafler jeg. hehe :)

Skrevet

Stolt av deg også :-)

Skrevet

Det er ikke lett. Men er det en katastrofe om du tar en vaffel? Du må uansett ta et valg: vaffel eller ikke vaffel. Og så holder du deg til det, tenker ikke mer på at du har lyst på/ikke burde ha spist.

Gjest Viva España
Skrevet

Dette handlet ikke om han, men om de daglige fristelser. Men klarte å bare spise en vaffel og tok eplecidereddik for langsommere fordøyelse. Planla å bare se en episode, men er nå på den andre ;) Og det er absolutt ikke bare den ene kvelden i året.

Litt treig eller? Ikke hver kveld SPAAANIAAA vinner VM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

glad jeg ikke er noe glad i vafler jeg. hehe :)

Det kommer an på vaflene, serru :-)

Søvnløs hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...