Gjest Feit og dum Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Har vært kjempeflink i dag. Gått lang tur, og spist sunt, og kost med meg med litt mørk sjokokolade. Så lager mannen nystekte vaffler. Jeg forsøker å sitte her og nøye med lukten. OG så laster han ned en superspennede serie. Det betyr at jeg kan bli sittende her i kveld istedenfor å bevege meg. Det skal sannelig ikke være lett 0 Siter
Angustia Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Men det er jo helg! Hvorfor ikke ta en vaffel eller tre, så kan du jogge det av deg imorra? Mulig jeg er feit og dum nå, hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Ikke bare svinger fyren vaffelpressa, men han skal se en serie den ene kvelden hvert fjerde år da ingen heterofile menn ser serier. Dump ham! 0 Siter
Gjest Feit og dum Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Ikke bare svinger fyren vaffelpressa, men han skal se en serie den ene kvelden hvert fjerde år da ingen heterofile menn ser serier. Dump ham! Dette handlet ikke om han, men om de daglige fristelser. Men klarte å bare spise en vaffel og tok eplecidereddik for langsommere fordøyelse. Planla å bare se en episode, men er nå på den andre Og det er absolutt ikke bare den ene kvelden i året. 0 Siter
Gjest Feit og dum Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Men det er jo helg! Hvorfor ikke ta en vaffel eller tre, så kan du jogge det av deg imorra? Mulig jeg er feit og dum nå, hilsen Jo klarte å holde meg til bare en. Det er utrolig bra skal jeg si deg når mannen svinger opp med sine gode vaffler. *stolt av meg selv* 0 Siter
meg__123! Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Jo klarte å holde meg til bare en. Det er utrolig bra skal jeg si deg når mannen svinger opp med sine gode vaffler. *stolt av meg selv* glad jeg ikke er noe glad i vafler jeg. hehe 0 Siter
Angustia Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Jo klarte å holde meg til bare en. Det er utrolig bra skal jeg si deg når mannen svinger opp med sine gode vaffler. *stolt av meg selv* Stolt av deg også :-) 0 Siter
Orio Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Det er ikke lett. Men er det en katastrofe om du tar en vaffel? Du må uansett ta et valg: vaffel eller ikke vaffel. Og så holder du deg til det, tenker ikke mer på at du har lyst på/ikke burde ha spist. 0 Siter
Gjest Viva España Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Dette handlet ikke om han, men om de daglige fristelser. Men klarte å bare spise en vaffel og tok eplecidereddik for langsommere fordøyelse. Planla å bare se en episode, men er nå på den andre Og det er absolutt ikke bare den ene kvelden i året. Litt treig eller? Ikke hver kveld SPAAANIAAA vinner VM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Angustia Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 glad jeg ikke er noe glad i vafler jeg. hehe Det kommer an på vaflene, serru :-) Søvnløs hilsen fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.