Gå til innhold

Avhengighet?

Anbefalte innlegg

Gjest 24årtabbe
Skrevet

Uff dette er vanskelig å snakke om. Har de to siste årene kjennt at jeg kan være avhengig..spiser mye tabletter og drikker mye alkohol..en periode drakk jeg hver dag i et halvt år.gennerelt hele oppveksten har jeg drukket mye, og fikk diagnosen adhd som 19 åring, er ellers veldig sunn og glad. men jeg er så sliten...har vært hos legen, det eneste de finner er at jeg har for lite folinsyre. hvorfor er jeg sååå trøtt? ikke gravid. vil sove flere ganger i løpet av dagen. men tilbake til avhengighet. jeg tror ikke jeg er veeldig avhengig av alkohol, men at jeg kjenner det hver kveld, at jeg er avhengig/ eller har lyst på noe..åja...voldsomt. får sånn uro, og ritalinen jeg bruker går ut på kveldstid, da spenner hele kroppen seg. jeg MÅÅ ha NOE!! også spiser jeg allt for mye teit mat..godteri og sjokolade.osv..men fin middag..aldri snakket med noen om disse tingene før , ikke på denne måten. hadde en psykolog men vi tok opp masse andre ting..og nå på sommeren klarer jeg ikke slappe av. har såå vondt i kroppen. og føler meg fryktelig urolig og gira og uvel og utilfreds....men finner ikke ut hva jeg vil..som å være sååå tørst men å ikke kunne drikke vann....d er såå slitsomt...

jeg sitter her nå og kjenner at jeg vil ha noe, hva som hellst, men klarer ikke finne ut hva jeg egentlig vil ha..pleier ha et voldsomt sjokolade sug, men føler ikke d heller. kan dette komme av ritalinen? når allt komer til allt vil jeg drikke vann, men d er ikke d kroppen hyler etter.....

er dette bare rastløshet og uro eller er dette avhengighet? hvis man er avhengig vet man da at man er d?

Og hva skal jeg gjøre med at jeg hver kveld havner i den samme elendigheten og spiser smertestillende, drikker, eller begge to...? Jeeg er jo bare 24 år !!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...