Gjest Har mindreverdighetskomplekser Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Jeg har så mindreverdighets komplekser pga min psykiske plager. Jeg tør ikke innlede noe forhold til noen mann da jeg er redd for å utsette de for meg når jeg er som verst. Jeg har dårlig selvtillit osv pga psykiske plager, og plagene var en stor årsak til at et forhold tok slutt for noen år siden. Noen råd? 0 Siter
Gjest Usikker igjen Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Kan jeg spørre hva som plager deg? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Den naturlige rekkefølgen må være at du først gjør noe med dine psykiske problemer og at det andre deretter i stor grad vil løse seg av seg selv. 0 Siter
tjohei Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Det kan kanskje være en fordel å velge en mann som er tolerant og snill og ikke for krevende eller som også sliter psykisk. Kanskje du har sjans på SMIR:-)? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.