Gå til innhold

Uflaks!

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

I ettermiddag satt jeg ute i hagen hos min far, ved sjøen, sammen med rundt 25 andre mennesker og drakk kaffe og pratet.

Plutselig kjente jeg et lite dunk i hodet. Kikket meg rundt og lurte på om noen hadde kastet en liten pinne på meg eller noe sånt... Men nei, ingen pinne, og ingen potensiell kaster i nærheten.

Jeg spurte gutten min om han så hva som skjedde. Han svarte: "Jeg tror det var ei måke, mamma...."

Og det stemte! Ei frekk måke hadde flydd over oss, og sluppet en diger klatt i håret mitt :-(((((

ÆSJ!!!!

Var heldigvis ikke langt til dusj, så jeg fikk vasket håret umiddelbart.

Det har aldri før hendt meg, og jeg som har vært så mye ved sjøen og med måker rundt omkring meg....

ÆSJ!

Skrevet

æsj!

Hehe... samme skjedde samboeren min på fredag, han stod intetanende og tok en røyk på utsiden av kontoret og fikk en klæsj rett i hodet og nedover skulderen... heldigvis rett ved en dusj han også... Måker burde hatt stasjonær do!!! :)

mariaflyfly
Skrevet

æsj!

Hehe... samme skjedde samboeren min på fredag, han stod intetanende og tok en røyk på utsiden av kontoret og fikk en klæsj rett i hodet og nedover skulderen... heldigvis rett ved en dusj han også... Måker burde hatt stasjonær do!!! :)

Hahaha, moralen i denne historien: Kutt ut røyken. ;)

Gjest prust
Skrevet

Hahaha, moralen i denne historien: Kutt ut røyken. ;)

Eventuelt, bruk hatt med vid brem :-D

Skrevet

Usj!! Bra du hadde tilgang til dusj!

Min mann ble stupbomba av en måke en gang, men heldigvis bommet den med kanskje 10-15 cm! Vi var på en strand, og utpå ettermiddagen hadde de aller flleste dratt hjem, men vi var blant noen få etternølere.

Måkene mente tydeligvis det var på tide at de fikl tilbake stranda si, så en måke kom flyvende inn i lav høyde over der vi lå og "splætt" like utenfor strandmadrassen!

Gjest prust
Skrevet

Usj!! Bra du hadde tilgang til dusj!

Min mann ble stupbomba av en måke en gang, men heldigvis bommet den med kanskje 10-15 cm! Vi var på en strand, og utpå ettermiddagen hadde de aller flleste dratt hjem, men vi var blant noen få etternølere.

Måkene mente tydeligvis det var på tide at de fikl tilbake stranda si, så en måke kom flyvende inn i lav høyde over der vi lå og "splætt" like utenfor strandmadrassen!

Æsj - men flaks at den bommet da!

Skrevet

Æsj - men flaks at den bommet da!

Absolutt! Det var tydelig at denne måka ikke bare bæsjet fordi den måtte bæsje, men at den ville jage oss bort! ;-)

Gjest prust
Skrevet

Absolutt! Det var tydelig at denne måka ikke bare bæsjet fordi den måtte bæsje, men at den ville jage oss bort! ;-)

Kan ikke ha noe av etternølere nei!

I morgen skal vi forresten på Hamresanden for første gang i år. Gleder meg! Skal legge et par flasker med vann i frysen før jeg legger meg :-)

Skrevet

Kan ikke ha noe av etternølere nei!

I morgen skal vi forresten på Hamresanden for første gang i år. Gleder meg! Skal legge et par flasker med vann i frysen før jeg legger meg :-)

God tur:-)

Jeg skal på jobb... :-(

Gjest - Ingoen -
Skrevet

* knis*

Snakk om uflaks! Kanskje håret blir ekstra sterkt og blankt av den ekstra hårkuren.. ? *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...