Gjest celine anonym Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 hei, jeg er en jente på 13 år som ikke har kommet ordentlig i puberteten. jeg svimer på en måte av da jeg strekker meg, eller for den del bare går å gjør normale ting i en hverdag. jeg blir ganske svimmel før jeg våkner og ligger på bakken eller er på vei ned. foreldrene mine sier at det er puberteten.. men jeg vil spørre en lege. noen tips ? 0 Siter
Flimmer1365381250 Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Spør legen? Det er vel mitt tips... 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Hei! Svaret her er ganske enkelt: Ring legen din allerede i dag og bestill en time! (du trenger ikke fortelle foreldrene dine at du gjør det, hvis de mener det er unødvendig). 0 Siter
Gjest Nils Håvard Dahl, lege Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Dette synes jeg du skal ta opp med fastelegen din. Du bør undersøkes for å finne ut hvorfor du besvimer. Puberteten er ingen årsak til dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.