Gjest anna72 Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Noen som vet hvor man får kjøpt dette? Takk for svar 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Jeg kjøpte på nærmeste møbelforretning, Fagmøbler heter kjeden. 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Jeg kjøpte på nærmeste møbelforretning, Fagmøbler heter kjeden. Møbelforretning ja - det tenkte jeg ikke på. Vi har skeidar like i nærheten, får ta en tur innom og se om de har der da. Takk for svar 0 Siter
morsan Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Jeg har sett det på helsekostforretninger. 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Jeg har sett det på helsekostforretninger. Da skal jeg titte innom der i dag. På kid hadde de en etterligning av tempur-puta så jeg, til en tredel av prisen. Regner med at den sikkert ikke er så bra da. Takk for svar 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Da skal jeg titte innom der i dag. På kid hadde de en etterligning av tempur-puta så jeg, til en tredel av prisen. Regner med at den sikkert ikke er så bra da. Takk for svar ''På kid hadde de en etterligning av tempur-puta så jeg, til en tredel av prisen. Regner med at den sikkert ikke er så bra da. '' Du har helt rett. Når det gjelder Tempur er bare orginalen brukbar. Husk å beregne noe tilvenningstid på puten. Den føles kanskje ikke behagelig med det samme. Noen bruker flere uker på å venne seg til å bruke den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.