Gå til innhold

skyting og diagnose.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva mente du med at du har dobbelkompetanse på dette emnet? Skyter du selv siden du vet om grensene for skyting med krutt? Det tror jeg nå kan være dobbelkompetansen din, men jeg er ikke sikker. Kanskje er det bare kompetanse på asperger og voldsproblematikk, men asperger tror jeg ikke du vet så mye om, men jeg kan igjen ta feil. Takk for svarene.

Han er psyikiater, og tipper han driver med skyting også :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gatesleng
Skrevet

En viss psykiater ja? Han skyter en hel del ja! :)

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg tror ikke det er noe selvfølge fordi han er psykiater?

Skrevet

Hei!

Jeg tror ikke det er noe selvfølge fordi han er psykiater?

Nei, men der er vel her "dobbeltkompetansen" ligger i dette spørsmålet?

Madelenemie
Skrevet

Nei, men der er vel her "dobbeltkompetansen" ligger i dette spørsmålet?

Hei! Ja vel og det burde jeg altså forstå? Det gjør jeg ikke bare sånn. Takk for oppklaringen.

Skrevet

Hei! Ja vel og det burde jeg altså forstå? Det gjør jeg ikke bare sånn. Takk for oppklaringen.

Han har nevnt det ved en tidligere anledning, at han er medlem av en pistolklubb. Og det huskes av de med elefanthukommelse som har vært her litt for lenge.

Skrevet

Hmpff, se svaret til "cathlin" :-)

Madelenemie
Skrevet

Han har nevnt det ved en tidligere anledning, at han er medlem av en pistolklubb. Og det huskes av de med elefanthukommelse som har vært her litt for lenge.

Hei!

:) Ja det er jeg også, men jeg trenger nytt sikkerhetskurs, :) skulle egentlig delta i mesterskap en gang, men jeg liker IKKE konkurranser så da sluttet jeg, følte et press jeg er allergisk mot.

Jeg håper min mann snart vil betale regningen, jeg fortalte han i går hva denne psykitaren mente, han hørte på meg selv om det var midt i fotballkampen, men VM er jo slutt. Og han sa, "mm mm mm", det betyr at, "jeg tenker på det du sier". Sånn er min mann snill, han hører på meg, men lukker ørene når jeg begynner å repitere setninger, dette er det første tegnet på en dårlig spiral jeg av og til kommer inn i og jeg trenger ofte å få hjelpe til å komme ut av dem. Svært lite kan gjøres, men for sin egen del, må han nok, ikke gå for mye inn i diskusjoner med meg når jeg begynner på disse repiteringene. Jeg kan bli irritert når jeg ikke får svar, men samtidig ser jeg etterpå at skal et menneske overleve må man velge en strategi, jeg tror min manns måte å håndtere meg på egentlig er bra. Og min psykiater har innprentet meg at jeg har to valg:

1) å være gift med et følelsemenneske som ikke er perfekt og ikke til enhver tid velformulert, saklig og perfekt. Men som tross alt har kjærlighet, tolmodighet og overbærenhet.

2) eller være gift med en typisk aspergermann, til enhver tid velformulert, streng, uromslig, sta og rigid.

Min psykiater ga meg to valg og jeg valgte nr 1, jeg vil heller være gift med et følelsemenneke som ikke er perfekt. Da sa min psykiater: "Det er et bra valg". Jeg har dermed valgt, men jeg fikk hjelp til å ta det valget for jeg måtte få stilt opp alternativene-

Skrevet

Hei!

:) Ja det er jeg også, men jeg trenger nytt sikkerhetskurs, :) skulle egentlig delta i mesterskap en gang, men jeg liker IKKE konkurranser så da sluttet jeg, følte et press jeg er allergisk mot.

Jeg håper min mann snart vil betale regningen, jeg fortalte han i går hva denne psykitaren mente, han hørte på meg selv om det var midt i fotballkampen, men VM er jo slutt. Og han sa, "mm mm mm", det betyr at, "jeg tenker på det du sier". Sånn er min mann snill, han hører på meg, men lukker ørene når jeg begynner å repitere setninger, dette er det første tegnet på en dårlig spiral jeg av og til kommer inn i og jeg trenger ofte å få hjelpe til å komme ut av dem. Svært lite kan gjøres, men for sin egen del, må han nok, ikke gå for mye inn i diskusjoner med meg når jeg begynner på disse repiteringene. Jeg kan bli irritert når jeg ikke får svar, men samtidig ser jeg etterpå at skal et menneske overleve må man velge en strategi, jeg tror min manns måte å håndtere meg på egentlig er bra. Og min psykiater har innprentet meg at jeg har to valg:

1) å være gift med et følelsemenneske som ikke er perfekt og ikke til enhver tid velformulert, saklig og perfekt. Men som tross alt har kjærlighet, tolmodighet og overbærenhet.

2) eller være gift med en typisk aspergermann, til enhver tid velformulert, streng, uromslig, sta og rigid.

Min psykiater ga meg to valg og jeg valgte nr 1, jeg vil heller være gift med et følelsemenneke som ikke er perfekt. Da sa min psykiater: "Det er et bra valg". Jeg har dermed valgt, men jeg fikk hjelp til å ta det valget for jeg måtte få stilt opp alternativene-

Jeg ville nok også valgt nr 1. Men jeg er ikke medlem av en pistolklubb.

Gjest vært her for lenge?
Skrevet

''Han har nevnt det ved en tidligere anledning, at han er medlem av en pistolklubb. Og det huskes av de med elefanthukommelse som har vært her litt for lenge.''

Siden du tydeligvis husker det så har vel du vært her litt for lenge? :o)

Skrevet

''Han har nevnt det ved en tidligere anledning, at han er medlem av en pistolklubb. Og det huskes av de med elefanthukommelse som har vært her litt for lenge.''

Siden du tydeligvis husker det så har vel du vært her litt for lenge? :o)

Hehe, ja det høres sånn ut:-)

Men, hvis dette er et forsøk på passiv agresjon, vær nå heller sint på ordentlig. Det gir mye mer energi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...