Gå til innhold

Flau over pappa

Anbefalte innlegg

Gjest datteraa
Skrevet

Jeg har en pappa som jeg er veldig glad i og som jeg unner alt godt. Han har vært single lenge (dog hatt en del ikke-varige dater), og har nå funnet en dame han tydeligvis liker å være sammen med. So far, so good. "Problemet" er at hun er rundt 30 (utenlandsk) og han er 66. Jeg er flau!!

Skjønner at dette i grunn er mitt problem, og skulle ønske at jeg ikke lot meg stresse av det. Men synes det er kjempepinelig at han lever i et slikt "klisjeforhold" (han har tidligere ledd av eldre menn som finner seg unge, utenlandske damer).

Skulle ikke forundre meg om de finner på å få unger også. Hjelp!

Som sagt - jeg vil ha et godt forhold til faren min, og det viktigste er jo at han har det bra. Noen som har erfaringer fra likende situasjon, og noen tanker å dele?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...