Gå til innhold

Tid for hjem

Anbefalte innlegg

Gjest o arbeidslyst
Skrevet

Er det flere enn meg som syns dette er et flott program? Jeg får nesten arbeidslyst av å se på disse morsomme menneskene som gjør en så bra jobb.

Skrevet

Arbeidslyst og arbeidslyst.. det vet jeg nå ikke. Men jeg liker personlighetene på skjermen og da ser jeg gjerne på bare av den grunn. Og plukker opp litt tips og råd. Misunner litt, og tenker av og til at jeg er glad de ikke rota i kammerset mitt!

candyqueen_83
Skrevet

Jeg får innmari lyst til å pusse opp selv :o) Og nå har jeg lyst på den lekre lillafargen på vårt kjøkken :o) Knallstilig. Den grønne benken kunne jeg styre meg for da.

Gjest prust
Skrevet

Her i huset er det ungene (spesielt 11-åringen) som ser på dette programmet, og som ser bedende på oss voksne om vi ikke snart kan pusse opp stue og kjøkken...

Gjest o arbeidslyst
Skrevet

Jeg får innmari lyst til å pusse opp selv :o) Og nå har jeg lyst på den lekre lillafargen på vårt kjøkken :o) Knallstilig. Den grønne benken kunne jeg styre meg for da.

Den grønne benken kan jeg også styre meg for. Jeg tror jeg hadde byttet den ut ganske kjapt. Syns ikke den passet inn med skapdørene heller. Det skumle med et sånt konsept er at man må gi de som skal gjøre jobben all kontroll. De fikk ikke ønsket sitt om overskap til taket innvilget. Det var faktisk ingen overskap der som jeg kunne se. Forferdelig upraktisk spør du meg, man må bøye seg ned hele tiden.

Gjest liker interiørprogram  , men..
Skrevet

Gøy å se på ja, men aldri om jeg hadde latt slike interiørkonsulenter kommet innenfor dørene her uten at jeg hadde vært med å bestemt.

Grønn benk var grusomt. Hvem ønsker vel den om 5 år? Da er man dritlei. Veggene kan jo males om i verste fall. Men kjøkkeninnredning skal også vare lenge, så jeg hadde blitt sur om mitt ønske om overskap hadde blitt totalt oversett. Det var flere steder hvor et par skaper kunne blitt montert på veggen. Og tenk på oppussingen i stuen som må gjøres etterpå fordi det ble satt inn glassvindu! Da må jo stuen ommøbleres og males på veggen som er ødelagt. Ville det være et ønske?

Nei, jeg ser gjerne på oppussingstv, men er glad det ikke er meg som kommer hjem til rommene alltid...

Gjest thara
Skrevet

Gøy å se på ja, men aldri om jeg hadde latt slike interiørkonsulenter kommet innenfor dørene her uten at jeg hadde vært med å bestemt.

Grønn benk var grusomt. Hvem ønsker vel den om 5 år? Da er man dritlei. Veggene kan jo males om i verste fall. Men kjøkkeninnredning skal også vare lenge, så jeg hadde blitt sur om mitt ønske om overskap hadde blitt totalt oversett. Det var flere steder hvor et par skaper kunne blitt montert på veggen. Og tenk på oppussingen i stuen som må gjøres etterpå fordi det ble satt inn glassvindu! Da må jo stuen ommøbleres og males på veggen som er ødelagt. Ville det være et ønske?

Nei, jeg ser gjerne på oppussingstv, men er glad det ikke er meg som kommer hjem til rommene alltid...

Helt enig. Synes benken var helt forferdelig...

Grønn benk og lilla/rosa vegger, hadde grått mine modige tårer om det hadde vært mitt kjøkken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...