Gå til innhold

Syk av UVI?Til legen

Anbefalte innlegg

For en stund siden hadde jeg blærekatarr med fullt utslag på alt, som de sa på legekontoret. Faktisk kunne jeg se blod på dopapiret, så det må ha vært ganske mye blod i urinen. Jeg fikk en ukes tablettkur og ble helt bra. Men jeg følte meg ikke det spor syk mens det sto på - jobbet og trente som vanlig og merket ingenting bortsett fra at det var veldig vondt å tisse, spesielt på slutten av tissinga.

Og jeg hadde heller ikke hyppig vannlating. Såvidt jeg forstår er det mange som føler seg syke og må være borte fra jobb i forbindelse med UVI.

Hva kommer det av at noen blir slappe og syke og andre ikke når de feiler det samme?

Under tablettkuren var jeg også på løpetur i regnvær og ble kliss våt. Var det veldig dumt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35006-syk-av-uvitil-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Det er noe av det merkelige ved forskjellige sykdommer - at man reagerer så forskjellig. Det er også grunnen til at det er vanskelig å stille mange diagnoser - fordi samme sykdom gir så ulike reaksjoner.

Det verste er vel ikke å bli våt, men å bli kald og avkjølt etterpå er vanligvis uheldig. - Men igjen: noen reagerer omgående med ny infeksjon, mens andre ikke reagerer i det hele tatt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35006-syk-av-uvitil-legen/#findComment-135020
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...