Gå til innhold

Anna Anka: "Folk ser ut som bondlurkar"


Gjest surkål-Olga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns faktisk hun er både søt og sjarmerende, hun er seg selv og hun har et glimt i øyet. Før syntes jeg hun bare var ei dum og teit blondine. Tror hun kan være rimelig bitch også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anna Anka ser ikke ut i motvind og jeg hadde løpt som faen hadde jeg møtt henne en mørk kveld.

Jeg vil myyyye heller se ut som en bondekone (som jeg antar er det samme som en bondlurka?) enn Anna Anka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna Anka ser ikke ut i motvind og jeg hadde løpt som faen hadde jeg møtt henne en mørk kveld.

Jeg vil myyyye heller se ut som en bondekone (som jeg antar er det samme som en bondlurka?) enn Anna Anka!

Jeg kunne ikke være mer enig med deg, Lillemus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...