Gå til innhold

Seroquel depot

Anbefalte innlegg

tunglettlett
Skrevet

Jeg har nå gått over til seroquel depot i håp om at jeg ikke skal være så fryktelig trøtt og munntørr på morgenen/formiddagen, slik at jeg greier å skjøtte min jobb som jeg ønsker. Det er for tidlig til å si om det funker, for jeg tenker jeg må la det gå noen uker først. Men det jeg lurer på, er om lagrene av denne medisinen er veldig små i Norge? Det tok litt over tre uker fra jeg leverte inn resepten til jeg kunne hente ut medisinen på mitt apotek. Er dette vanlig? Jeg fikk apotekeren til å sjekke beholdningen hos leverandøren da jeg hentet medisinen, og da var det tomt der igjen. Er dette er resultat av stor etterspørsel, eller er medisinen for ny til å ha "satt seg"? Jeg er forresten veldig fornøyd med virkningen av seroquel som jeg har stått på omtrent siden årsskiftet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nerda
Skrevet

Fint at det ser ut til å virke for deg :-)

Har selv gått over til denne, og er fornøyd - mindre trøtt.

Den er jo ikke kommet inn på markedet helt ennå, i og med at man må søke Helfo for å få det utskrevet på blåresept. Allerhelst vil de jo levere ut generika (Quetiapin), men denne finnes ennå ikke som depot. Seroquel depot er dyrt, så det tar kanskje litt tid å få den "etablert."

Tre uker - det syntes jeg var veldig lenge. Ventet selv bare til neste dag da jeg hentet min første pakke. Hvis lagrene går tørre så pass fort, betyr det kanskje at flere av oss bruker dette nå - at etterspørselen er blitt større enn de kan levere i et anstendig tempo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...