Gå til innhold

HAHAHAHAHAHAHAH

Anbefalte innlegg

Gjest hypoman_mn
Skrevet

Møtte ein vilt fremmed for tilfeldig sex, HAN VAR IKKJE SNILL!!!! Hahahahahahaha gråter!

;(

;(

;(

xD

Videoannonse
Annonse
Gjest What in..............???
Skrevet

Og hva lærte du av dette?

1. At du bør søke hjelp og få medisiner for din hypomani?

2. At du bør ta medisinene dine?

3. At tilfeldig sex kan ende på denne måten?

4. At slemme menn burde kastreres og henges? Eller kanskje anmeldes om det var så ille?

Litt vanskelig å svare på ditt spørsmål, det var litt forvirrende. Derfor ble det endel spørsmål tilbake her.

Gjest hypoman_mn
Skrevet

Og hva lærte du av dette?

1. At du bør søke hjelp og få medisiner for din hypomani?

2. At du bør ta medisinene dine?

3. At tilfeldig sex kan ende på denne måten?

4. At slemme menn burde kastreres og henges? Eller kanskje anmeldes om det var så ille?

Litt vanskelig å svare på ditt spørsmål, det var litt forvirrende. Derfor ble det endel spørsmål tilbake her.

har det bare jævlig, og så er jeg hyper samtidig. Takk for lærepengen ja, skjønner budskapet. Dritt!

Hater hypomanien, hater det som skjedde, alle kontaktene mine i helsevesenet er på ferie. Hater det!

Gjest hypoman_mn
Skrevet

vær så snill og svar nokon, har det jævlig ;(

Skrevet

vær så snill og svar nokon, har det jævlig ;(

Det er ikke så mye å svare. Du må kontakte en lege.

Gjest hypoman_mn
Skrevet

Det er ikke så mye å svare. Du må kontakte en lege.

Om "en lege" vil være like fordømmende så er det vel like bra å la være.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg trenger ikke å si at du har gjort noe dumt, for det vet du alt.

Men hva gjorde han mot deg? Skadet han deg, eller var han bare ekkel? Husk at selv om du er med på sexen frivillig, så har ingen lov til å gjøre deg noe vondt. Er du blitt fysisk skadet, så kom deg til lege. Da er det mulig du skal melde det til politiet også.

Skrevet

- Ta kontakt med fastlegevikar, legevakt eller voldtektsmottak.

- Få noe som demper (hypo-)manien. Eller har du medisiner i skapet som du har avtalt med behandleren din at du skal ta når du får det som nå?

- Få sett på evt. skader fra i natt.

- Sørg for å få nok søvn, skaff evt. medisiner for dette.

- Vurder å ta kontakt med politiet for anmeldelse.

- Kjenner du noen som kan være til støtte for deg nå? Ta kontakt, fortell at du trenger hjelp.

Det lille du forteller høres forferdelig ut. Siden kontaktene dine har ferie må du skaffe deg hjelp hos andre.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg fortstår ikke helt innlegget ditt, "haha" og "gråter" er to motparter, men nå kan jeg ingenting om hypomani heller,

Uansett, hva gjorde mannen? Du skriver han ikke var snill - gjorde han deg noe vondt? Slo han? I så fall bør du anmelde han.

Gjest hypoman_mn
Skrevet

Jeg trenger ikke å si at du har gjort noe dumt, for det vet du alt.

Men hva gjorde han mot deg? Skadet han deg, eller var han bare ekkel? Husk at selv om du er med på sexen frivillig, så har ingen lov til å gjøre deg noe vondt. Er du blitt fysisk skadet, så kom deg til lege. Da er det mulig du skal melde det til politiet også.

han voldtok meg.

Vet bare fornavnet på fyren, gjett om de ville ledd hos politiet da!!!!

Ler og gråter fremdeles, herregud, hvor DUM går det an å bli? hahhaha

det verste er at jeg ikke kan si jeg har lært, dømmekraften er helt på trynet så nå har jeg låst døra mi og lovet meg selv å ikke gå ut

skjønner at må finne hjelp ett eller annet sted, hadde jeg bare turd å gå ut av huset!

ett eller annet sted bak i hodet raser alt sammen

Mary Poppins
Skrevet

han voldtok meg.

Vet bare fornavnet på fyren, gjett om de ville ledd hos politiet da!!!!

Ler og gråter fremdeles, herregud, hvor DUM går det an å bli? hahhaha

det verste er at jeg ikke kan si jeg har lært, dømmekraften er helt på trynet så nå har jeg låst døra mi og lovet meg selv å ikke gå ut

skjønner at må finne hjelp ett eller annet sted, hadde jeg bare turd å gå ut av huset!

ett eller annet sted bak i hodet raser alt sammen

Hvorfor ville politiet ledd?!?

Gjest hypoman_mn
Skrevet

Hvorfor ville politiet ledd?!?

?! møtte jo helt frivillig, vet ikke engang hele navnet på fyren. arrangerte til og med møtet selv. STILIG!

ser for meg en eller annen fersk politibetjent i luka (mange av dem her), og jeg tør ikke en gang stole på at jeg ikke legger an på ham! skjønner du nå problemet!????

x(

Gjest hypoman_mn
Skrevet

Jeg fortstår ikke helt innlegget ditt, "haha" og "gråter" er to motparter, men nå kan jeg ingenting om hypomani heller,

Uansett, hva gjorde mannen? Du skriver han ikke var snill - gjorde han deg noe vondt? Slo han? I så fall bør du anmelde han.

tusen takk for skikkelig svar.

må prioritere å sove, må få det til på ett eller annet vis.

de andre tingene får jeg tenke på etter hvert

er mutters alene, ferietid!!!! kanskje likebra, tror ingen vil se meg slik jeg er nå

Mary Poppins
Skrevet

?! møtte jo helt frivillig, vet ikke engang hele navnet på fyren. arrangerte til og med møtet selv. STILIG!

ser for meg en eller annen fersk politibetjent i luka (mange av dem her), og jeg tør ikke en gang stole på at jeg ikke legger an på ham! skjønner du nå problemet!????

x(

Nei. Uansett om du arrangerte møtet, og var hjemme hos han frivillig, han han IKKE LOV til å voldta deg!!!!

Politiet kommer ikke til å le!!

Hvis du arrangerte møtet med han, møtte du kan kanskje på nettet? Da vet du kanskje hans fulle navn hvis du har adr eller nr hans?

Mary Poppins
Skrevet

tusen takk for skikkelig svar.

må prioritere å sove, må få det til på ett eller annet vis.

de andre tingene får jeg tenke på etter hvert

er mutters alene, ferietid!!!! kanskje likebra, tror ingen vil se meg slik jeg er nå

Skjedde dette nå nylig? Har du dusjet etter at det skjedde? Hvis ikke bør du komme deg ned til voldtektsmottaket straks så de får tatt bevis.

Har du ingen familie eller venner du kan ringe til? Jeg ser ikke helt for meg at det er så bra for deg å være alene:-/

Dersom du ikke velger å gjøre noe av dette, håper jeg du får roet tankene dine og får til å sove litt.

*klem*

Gjest hypoman_mn
Skrevet

Nei. Uansett om du arrangerte møtet, og var hjemme hos han frivillig, han han IKKE LOV til å voldta deg!!!!

Politiet kommer ikke til å le!!

Hvis du arrangerte møtet med han, møtte du kan kanskje på nettet? Da vet du kanskje hans fulle navn hvis du har adr eller nr hans?

bare et nick...

Gjest hypoman_mn
Skrevet

bare et nick...

han har sletta profilen sin. i dag.

Gjest hypoman_mn
Skrevet

Skjedde dette nå nylig? Har du dusjet etter at det skjedde? Hvis ikke bør du komme deg ned til voldtektsmottaket straks så de får tatt bevis.

Har du ingen familie eller venner du kan ringe til? Jeg ser ikke helt for meg at det er så bra for deg å være alene:-/

Dersom du ikke velger å gjøre noe av dette, håper jeg du får roet tankene dine og får til å sove litt.

*klem*

har selvfølgelig dusja så det holder og mer til. har gjort alt feil.

Mary Poppins
Skrevet

bare et nick...

Men har du ikke tlf nr eller adr hans? Hvor møtte du han?

Gjest hypoman_mn
Skrevet

Men har du ikke tlf nr eller adr hans? Hvor møtte du han?

ingenting. orker ikkje fortelle, faller sammen her. gjorde alt feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...