Gå til innhold

HAHAHAHAHAHAHAH

Anbefalte innlegg

Gjest hypoman_mn
Skrevet

- Ta kontakt med fastlegevikar, legevakt eller voldtektsmottak.

- Få noe som demper (hypo-)manien. Eller har du medisiner i skapet som du har avtalt med behandleren din at du skal ta når du får det som nå?

- Få sett på evt. skader fra i natt.

- Sørg for å få nok søvn, skaff evt. medisiner for dette.

- Vurder å ta kontakt med politiet for anmeldelse.

- Kjenner du noen som kan være til støtte for deg nå? Ta kontakt, fortell at du trenger hjelp.

Det lille du forteller høres forferdelig ut. Siden kontaktene dine har ferie må du skaffe deg hjelp hos andre.

takk for kloke ord ariadne

x(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han har sletta profilen sin. i dag.

Det er mulig de fortsatt kan spore ip-adressen hans om du anmelder nå.

Gjest hypoman_mn
Skrevet

Det er mulig de fortsatt kan spore ip-adressen hans om du anmelder nå.

ok, takk. takk alle sammen

Gjest Ulvinnen
Skrevet

han voldtok meg.

Vet bare fornavnet på fyren, gjett om de ville ledd hos politiet da!!!!

Ler og gråter fremdeles, herregud, hvor DUM går det an å bli? hahhaha

det verste er at jeg ikke kan si jeg har lært, dømmekraften er helt på trynet så nå har jeg låst døra mi og lovet meg selv å ikke gå ut

skjønner at må finne hjelp ett eller annet sted, hadde jeg bare turd å gå ut av huset!

ett eller annet sted bak i hodet raser alt sammen

Jeg er helt enig med Mary Poppins. Selv om du arrangerte, så har han ikke lov til å voldta deg. Og jeg tror ikke at politiet vil le av deg. Du er ikke den første som har vært naiv. Selv om du alt har dusjet, så kan det være igjen spor av sæd i deg, hvis han ikke brukte kondom. Så dra til politiet, jo før jo bedre!

Skrevet

Du ler kanskje av deg selv for det du føler at du har vært så dum,eller ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...