Gjest gretnusgratnus Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Jeg søkte om mastercard, men fikk avslag i postbanken. Får stønaden arbeidsavklaringspenger fra nav. Regner med at det er årsaken. Har ingen betalingsanmerkninger. Dere som mottar stønader fra nav, -dere får heller ikke mastercard? 0 Siter
Gjest runa i ulla Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 er lur nok til å krysse av for at jeg er student, istedet for på trygd, så da får jeg kort 0 Siter
Gjest gretnusgratnus Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 er lur nok til å krysse av for at jeg er student, istedet for på trygd, så da får jeg kort Interessant. Deres begrunnelse i saken min var arbeidsforhold. Jeg er også student. 0 Siter
Gjest aapmaster Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Jeg kjenner ei som fikk kredittkort i DNB Nor da hun hadde TU. Det var forøvrig ikke lurt og hun fikk stor gjeld, men det er en annen historie. Etter det jeg har hørt, er (eller var?) DNB Nor altfor "snille" med å gi kundene sine kredittkort. 0 Siter
Gjest gretnusgratnus Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Jeg kjenner ei som fikk kredittkort i DNB Nor da hun hadde TU. Det var forøvrig ikke lurt og hun fikk stor gjeld, men det er en annen historie. Etter det jeg har hørt, er (eller var?) DNB Nor altfor "snille" med å gi kundene sine kredittkort. Jeg søkte om grense på 10 000. Trenger et ekstra kort fordi jeg skal reise til utlandet. (I tilfelle det ene blir stjålet). Har ingen betalingsanmerkninger. 0 Siter
frosken Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Har du din vanlige konto i postbanken også? I såfall ville jeg tatt en runde til med dem. Dersom du har vedtak fra nav som strekker seg over en lengre periode, så påpek dette. Jeg skjønner at de er forsiktige ved f.eks. arbeidsledighet, men dersom AAP er tilstått for en lengre periode, så burde du kunne få mastercard. 0 Siter