Borgan1365380564 Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Hei, jeg har ett spm til deg. Ca 1 gang i uken går jeg i søvne, akkurat som jeg går inn i en nattlig psykose, grunnen til at jeg tror det er det, er at jeg våkner av det, og husker hva som har skjedd. Ta ett eks, i natt så ringte jeg til dama mi, som ikke bor i samme hus, og lurte på hvor hun var hender, hun tok ikke tlf, og da begynte jeg og rope på henne ned trappa. Før jeg våkna av min egen stemme, og lurte på hva jeg dreiv med, det jeg syns er rart er at jeg husker hva som har skjedd, og hva jeg har sakt / gjort, når jeg våkner. Har du noen som helst peiling på hva det kan være? Det begynner og bli plagsomt for det går utover jobb og alt, da jeg aldri er uthvilt. Det skal sies at jeg har tatt snore operasjon for ca 1 år siden. 0 Siter
serenity777 Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Vet ikke hva det er, men rivotril hjelper iallefall mot vanlig søvngjengeri 99,5 % vist i studier. Du kan søke på clonazepam sleepwalking. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.