Gjest LLJ Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 Hei. Jeg er ei dame på 20 år. jeg og kjæresten min har hatt samleie nå i 7 mnd, hverdag nesten utenom da jeg har hatt menstrusjon. før han, var det en jeg hadde sex med regelmessig 1år og 5mnd. spørsmålet mit er da, jeg ble aldri gravid, aldri i løpet av disse ca2 årene. Jeg har hatt Klamidya, men jeg fikk det bort gansje fort, eller det vil si jeg gik med det i kansje 1-2-3 mnd. er ike helt sikker.. Hvordan finner jeg ut om jeg er steril eller ikke? 0 Siter
FGT Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 Dette må vel være et spørsmål til din lege eller en gynolog. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 Noen sliter mye mer med å bli gravide enn andre, men med de opplysningene du gir synes jeg det er grunn til å få dette utredet. Å gå med den uvissa må jo være pyton. Jeg unner deg ikke den angsten for å være steril liksom! Clamydia kan gjøre skade, men det var godt du fikk oppdaget det. Imidlertid er det skumle med dette at man kan ha infeksjonen lenge uten å merke symptomer. Noen kaller det en "sovende infeksjon." ' Dette behøver ikke å ha hendt med deg, men jeg anbefaler deg å kontakte fastlegen din for å få en henvisning til gynekolog som kan undersøke nermere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.