Gå til innhold

Liten penis

Anbefalte innlegg

Gjest Mann20årene
Skrevet

Heisann er i 20 årene og har en penis som ikke har vokst i det hele tatt, både veldig veldig TYNN og den er sånn 2 cm lang i slapp tilstand og 5-6 CM i stiv. Jeg har en kul rett ovenfor som avogtil bynner å blø som om det var en blodåre eller noe som har forvirra seg fast. Er dette noe som kan bli operert eller noen medisiner som kan brukes? Dette er da et problem som bryter meg ned både fysisk og pysisk.. er så vidt jeg tør å gå ute for jeg tror at folk kommer til å se hvor lite som vises på understellet. Hjelp fort!

Videoannonse
Annonse
Flimmer1365381250
Skrevet

Dette må du nok snakke med fastlegen din om, for å få undersøkt om kulen er farlig...

Gjest Mannen20årene
Skrevet

Dette må du nok snakke med fastlegen din om, for å få undersøkt om kulen er farlig...

Er det noe som kan være årsaken til problemet?

Flimmer1365381250
Skrevet

Er det noe som kan være årsaken til problemet?

Jeg har ingen medisinsk bakgrunn, og vet ikke noe om det. Men jeg synes du bør snakke med fastlegen din om det uansett.

Skrevet

du må nok bare ta en tur til legen din, det er det tryggeste du kan gjøre nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...